• ÄngDal

Helkroppstråden

Pentra skrev 2015-03-05 12:33:16 följande:

Ben-dag idag? Gömde handen så att den inte skulle komma med på fel dag?

Önskar er en skön torsdag.

Hälsningar,

Pentra

Syndigt värre - och mycket läckert och sexigt...!
  • ÄngDal
    Pentra skrev 2015-03-06 11:10:43 följande:

Wow! :-P Ja-du, tydligen så kan en morgon bli precis hur god som helst! :-P *dregglar* ... Konstnärligt snyggt är det också. ... /Pentra

Du har en väldigt fin rumpa - och din svank är oemotståndlig. Kram.
  • ÄngDal
    Beverly Marsh skrev 2015-03-07 17:33:00 följande:

Alldeles dystert och tråkigt väder här idag, längtar till sommaren så man kan få lite sol! Slänger upp en äldre men solig bild och drömmer mig tillbaka Solig

Du är väldigt vacker, fröken Beverly Marsh. Du har underbara ögon, fin mun och härligt hår. Kram
  • ÄngDal
    Anonym (Ungtjej) skrev 2015-03-09 13:39:34 följande:

Ligger i soffan och myser själv.. Väldigt dött i tråden

Men detta är anledningen till att jag älskar att följa den här tråden: när man som mest behöver det kommer det en bild på världens finaste bröst, gudomlig form, underbart fin vårta och vårtgård.

Det enda som kan slå detta är väl att vi får se båda brösten samtidigt (eller rumpan, gissar att den inte heller skäms för sig...)

Tack för din härliga bild, den gjorde min dag! :)
  • ÄngDal
    Pentra skrev 2015-03-12 08:36:32 följande:

Kan berätta att för ett tag sedan, när jag sökte på vc för ömma fötter samt ömma och stela axlar, så slog en läkare fullständigt ner på min svank. Han klagade på den och påpekade på ett negativt sätt att den inte bara var för uttalad (dvs. att den var felkonstruerad) utan att den även satt på fel ställe! Jag var innan dess glad över att jag inte var som en planka baktill, efter alla graviditeter etc, men den dagen gick jag från mottagningen och verkligen kände mig som att jag sålt smöret och tappat pengarna... ... Så; även om jag nu blir förlägen; tack så mycket, snälla du, för dina värmande komplimanger! De gungar verkligen upp och bildar en glädjande motpol! ... Kram, Pentra

Oj, tråkigt att höra, menade doktorn att svanken var orsaken till dina problem? Jag förstår att du blev ledsen *kram* för visuellt är din svank helt grymt vacker och så väldigt kvinnlig och sexig, svanken får ju din redan spektakulärt välformade rumpa att kliva upp på tiopoängsnivån och ta emot guldmedaljen i grenen "Erotisk läckerbit". Hela du är formfulländad, allt en man eller kvinna kan drömma om och önska sig.
  • ÄngDal
    Beverly Marsh skrev 2015-04-04 16:35:52 följande:

Nej det skulle jag inte påstå att det är, men det är inget som passar sig att prata om i en feelgood-tråd som denna. Tack för omtanken!

Stor kram...
  • ÄngDal
    Anonym (NT) skrev 2015-04-06 21:03:31 följande:

Lite påskboobs kan man ju bjuda på

Så väldigt vackra.
  • ÄngDal
    Anonym (Lina P) skrev 2015-04-07 01:05:54 följande:

sov gott alla, roligt att se alla fina kort

Grymt välskapt stjärt i vackra trosor, kan nästan inte bli bättre.
  • ÄngDal
    Anonym (NT) skrev 2015-04-06 22:12:33 följande:

Säger godnatt med några repriser

Lycka är att få se helkroppsbilder på dig, du är så fin att blommorna bugar, bina dansar och solen och månen vandrar över himlen enkom till din ära.
  • ÄngDal
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-07 09:32:44 följande:

Bryter rumptemat med lite sol! Solig

Ha en underbar tisdag gott folk! Kyss

Liljekullar att dö för, sagolikt fina Solig
Svar på tråden Helkroppstråden