• Chipstern

Helkroppstråden

A82: Alltså...du får nog fan sluta med att ha så avslöjande bilder tror jag. Censuren slår ju till hela tiden. :( Hann inte med att titta på din morgonbild, eller om den var från igår morse. Borta är den i vilket fall...fixa :)

• Anonym
    Mattias39 skrev 2013-01-21 12:42:59 följande:

Bara ett par bildinlägg på hela dagen...alldeles för dåligt...! Kom igen nu vänner, upp med fler bilder...Här är i alla fall en från mig...Tyvärr når den inte upp till Pink Dollys sexighet...inte ens nära faktiskt. Men,men...en bild är det iaf... Flört
    mm
  • Mr Espresso
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-21 13:00:22 följande:
    Hinner inte just nu  men snor en från bröst-tråden  

Bjutifull Love ;)
  • pink  dolly
    Mattias39 skrev 2013-01-21 12:42:59 följande:

Bara ett par bildinlägg på hela dagen...alldeles för dåligt...! Kom igen nu vänner, upp med fler bilder...Här är i alla fall en från mig...Tyvärr når den inte upp till Pink Dollys sexighet...inte ens nära faktiskt. Men,men...en bild är det iaf... Flört

Nam nam! Ganska likt min man... är vi gifta? ;)
  • Mattias39
    pink dolly skrev 2013-01-21 16:05:58 följande:

Nam nam! Ganska likt min man... är vi gifta? ;)

Skratt...Tack! :)
    Hade jag haft en fru som såg så otroligt fin ut som dig så tror jag att jag hade kommit ihåg det...så...Nej, vi är nog(tyvärr) inte gifta... Flört

Men lägger du in lite fler bilder så kan jag ju kolla en extra gång...för säkerhets skull... Skrattande
  • petsod

Vet inte vad jag har gjort men får köra icke anonymt ett tag Förvånad / Loveheart

• Chipstern
    petsod skrev 2013-01-21 16:15:57 följande:
    Vet inte vad jag har gjort men får köra icke anonymt ett tag Förvånad / Loveheart

Snyggt. Vart köper man det där klädesplagget? (vad det nu kallas)
  • Mattias39

Åhhh....fy f-n Love...du är så grymt sexig!!! Nu blev det rejäl blodtryckshöjning här!!! Tungan ute
    Hela du är helt fantastisk!!! Nu kommer jag somna med ett leende på läpparna ikväll...och med dina bilder i mina tankar...!! Solig
  • Putt B

Läcker kropp och läcker uniform...Skål
  • pink  dolly
    Mattias39 skrev 2013-01-21 16:13:29 följande:

Skratt...Tack! :)
    Hade jag haft en fru som såg så otroligt fin ut som dig så tror jag att jag hade kommit ihåg det...så...Nej, vi är nog(tyvärr) inte gifta... Flört

Men lägger du in lite fler bilder så kan jag ju kolla en extra gång...för säkerhets skull... Skrattande

Hahaha, så du kan friska upp minnet menar du? Flört

Får väl hoppas du hade kommit ihåg mig isåfall. Det hade varit illa om du såg mig så lite utan kläder annars. Kyss 
Svar på tråden Helkroppstråden