• Tom Araya

Helkroppstråden

Ny tråd för bilder:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m68476215.html

• petsod
    LoLs pappa skrev 2013-01-21 18:22:23 följande:

Frågar du moderatorerna så kan du nog få en låååång lista . Men det är en fröjd att se dina inlägg

Jag har säkert en hel del på mitt samvete men just denna gång beror det nog på att jag kommenterade "sillisen" vilket är jäkligt skumt.
  • LoLs pappa
    petsod skrev 2013-01-21 19:45:32 följande:
    Jag har säkert en hel del på mitt samvete men just denna gång beror det nog på att jag kommenterade "sillisen" vilket är jäkligt skumt.

Ja jag fick inte min anonymitet indragen under liknande omständigheter. Men dom kanske hade kortare stubin med dig
  • petsod
    Tom Araya skrev 2013-01-21 20:14:19 följande:
    Något blev fel, här kommer en ny länk till en ny grupp och tråd som fungerar som tänkt.
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/mina-bilder-...

Haha då har man skämt ut sig en aning offentligt och den tråden går väl inte att ta bort, eller???
  • Tom Araya
    petsod skrev 2013-01-21 20:27:52 följande:

Haha då har man skämt ut sig en aning offentligt och den tråden går väl inte att ta bort, eller???
    Den bilden har många av oss sett förut och vet att det är du men tråden är anmäld och försvinner förhoppningsvis snart. Solig
  • petsod
    Tom Araya skrev 2013-01-21 20:31:40 följande:
    Den bilden har många av oss sett förut och vet att det är du men tråden är anmäld och försvinner förhoppningsvis snart. Solig

Jo men den hamnade under nöje och där hänger ju en hel del som kanske inte är inne på sex-fliken Foten i munnen
  • Tom Araya
    petsod skrev 2013-01-21 20:33:07 följande:

Jo men den hamnade under nöje och där hänger ju en hel del som kanske inte är inne på sex-fliken Foten i munnen
    Nu är tråden borta. Solig
  • petsod
    Tom Araya skrev 2013-01-21 20:35:42 följande:
    Nu är tråden borta. Solig
Svar på tråden Helkroppstråden