• Speak up

Helkroppstråden

NyttNamn skrev 2013-11-23 22:42:44 följande:

Hmm... Verkar nästan så..
    Du har i alla fall vackra bröst. Drömmer
  • Speak up
    vonKatt skrev 2013-11-23 22:46:18 följande:

Katt
    Föredrar ju att få vara naken. Men hey, om du tjatar så!
    "Tjatar"? Jag har frågat en gång, katten. Flört Visst får du vara naken för mig om du vill. Jag tänkte bara spara lite på våra hjärtan, hehe. 
  • Speak up
    vonKatt skrev 2013-11-23 22:50:44 följande:

Man jag kanske önsketänkte att du tjatade lite... Drömmer
    Hehe, åh du ska bara veta att jag kan tjata om jag verkligen vill ha något, katten! Speciellt om det gäller en liten retsam bild upp under kjolen så man får se dina härliga trosor (eller vad som nu kan tänkas synas!) Flört Tro mig, jag kan tjata... Snälla kissemissen?!! Hjärta
  • Speak up
    vonKatt skrev 2013-11-23 23:00:17 följande:
    Sitter på jobbdatorn. Och där var provhyttsbilden allt jag kunde gräva fram. Sorry min vän
    Nåja, jag tjatade lite i alla fall..? Drömmer
  • Speak up
    vonKatt skrev 2013-11-23 23:20:33 följande:
    Tack! SkålHjärta
    Ingen orsak, katten. (Även om jag inte vann så mycket på det själv.) Flört{#emotions_dlg.flower}
  • Speak up
    vonKatt skrev 2013-11-23 23:23:51 följande:
    Tänk långsiktigt nu... den som väntar på något gott... Tungan ute
    Oooh... Jag väntar sååå gärna. Och jag fortsätter gärna att tjata, kissen!!! DrömmerFlört Godnatt!
  • Speak up
    JessMatt78 skrev 2013-11-23 23:26:17 följande:

Mmmh... Jag ÄLSKAR vita trosor! SkämsHjärta Tack för bilden, vännen. Så underbart!
  • Speak up
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-23 23:38:54 följande:
    Bara för att du älskar vita trosor.. Och min älskade PPP har gjort mig på bra humör ikväll.. Så får du denna :)
    Älskade PPP, se till att göra denna kvinna på bra humör oftare!!! FörvånadSkämsHjärta
    Tusen och åter tusen tack, Ensam! Du är helt underbar. MUMS!!! Tungan ute (Tänk att jag är så lättroad...) 
  • Speak up
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-23 23:44:52 följande:
    varsågod !
    Mmmh... Jag blir ju bara sååå sugen på att dyka ner med ansiktet mellan dina varma lår! Drömmer Antar att de där trosorna doftar ljuvligt... Tungan uteHjärta Det hade jag gärna undersökt.
  • Speak up
    JessMatt78 skrev 2013-11-23 23:43:35 följande:

Jag tänker inte vara sämre än andra tjejer här, utan jag slänger upp en minimalt censurerad bild jag också! 
    Kyss 
    Verkligen, verkligen... verkligen inte illa! Skrattande Du är en modig kvinna du. Vet inte riktigt vad jag ska säga.
Svar på tråden Helkroppstråden