• Speak up

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-11-20 13:30:07 följande:

Lite blygsam kanske Oskyldig!!??
    Mmh... Jag skymtar en kameltå här! Flört Något blygsam kanske, ja. Helst vill man ju se den mer rakt ovanifrån eller kanske framifrån. Drömmer Men myyys! Hjärta Jag vill ju bara glida med fingrarna längs den där lilla söta skåran...
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 14:13:50 följande:

Låter på dig som att du vet hur just en sådan här bild ska tas Drömmer och då jag vet att ni killar också kan ha kameltå så ..............upp till bevis nu {#emotions_dlg.djavulsk}.
    Men aj då Förvånad!

Skål!!
    "Vet" och "vet"... Det är min smak bara. Glad Jag tycker om att fotografera och har en ganska klar uppfattning om vad jag tycker ser bäst ut. Det är det hela. Glad
    Lugn du bara, när jag kommit hem ska jag nog kunna ta några foton själv. Men det funkar inte här på jobbet, hehe.
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 14:20:13 följande:

Ser fram emot detta...... mycket Skrattande!!
    Får väl välja ett par extra bra kallingar för ändamålet då - för din skull! Solig
  • Speak up
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-20 16:31:12 följande:
    Bjuder ikväll på något som
    Ni inte fått se av mig förr ;) (förutom PPP då!)

Puss!
    Instämmer med övriga andra och säger "Mmh, du har verkligen ett fint öga, Ensam!" Solig Mysig bild.
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-20 13:30:07 följande:

Lite blygsam kanske Oskyldig!!??
    Tycker det har blivit lite slentrian av dagens tema, som var "cameltoe". Här kommer i alla fall mitt bidrag, och den här är lite extra mycket till dig, Mangoo. Solig Vet inte riktigt hur man som kille får till en bra "kameltå", men det är i alla fall ett försök!

(Ska sägas att jag ville haft ett par helvita boxers, men de låg tydligen i tvätten.)

• Speak up
    fialotta85 skrev 2013-11-20 18:52:11 följande:
    Ser bra ut S U!
    Åh, tack Fialotta! Första kommentaren. Skrattande Kul att den uppskattas. Är som sagt lite osäker på hur en riktig "manlig" kameltå ser ut.
  • Speak up
    fialotta85 skrev 2013-11-20 19:08:41 följande:

Haha, ja jag har då ingen aning men tycker din bild kan vara ett föredöme för hur den manliga kameltån ska se ut
    Haha, åh tack för den! Skrattande För sjuttsingen vad snällt sagt.
  • Speak up
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-11-20 19:15:50 följande:

Jag skymtar något annat än Cameltoe där under
    Ha, är du helt säker på det? Drömmer
  • Speak up
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-11-20 19:51:20 följande:
    slänger upp en jag med

Men var är då din cameltoe, snygging? Flört
  • Speak up
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-11-20 20:08:23 följande:

Japp, helt säkert
    Okej... Jag försökte bara illustrera en manlig sådan. En viss Mangoo har specifikt bett om det. Flört
Svar på tråden Helkroppstråden