• Speak up

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-11-23 08:36:49 följande:

God morgon!!
    Åh, Mangoo! Ditt bröst bara skriker ju efter att bli kysst på! SkämsKyss Yummy..!
  • Speak up
    fialotta85 skrev 2013-11-23 13:48:11 följande:
    Lite lördagsgodis för någon kanske...?
    Om ögongodis räknas så absolut!!! SkrattandeSkrattandeSkrattande Den här bilden kan man ju suga länge på utan att få hål i tänderna. Mmmh..! Tungan ute
  • Speak up
    celineswaltz skrev 2013-11-23 15:22:05 följande:
    Gör väl som er killar ...visar musklerna....

Oh... Grrr! Vilken donna va! Flört Kul med lite kvinnliga muskler här i tråden också. Det räknas ju också som former! Hehe.
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-11-23 16:48:02 följande:
    Repris. Ers mullighet kommer härSkäms

Åh Matildet..! I mina ögon är du inte "mullig". Du har bara mjuka former. Drömmer Stooor skillnad!
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-11-23 17:48:14 följande:
    Lite läppar. 
    Nu ska jag göra lite spaghetti och kötffärssåsGlad

Ooh, de såg verkligen kyss-vänliga ut! Solig Antar att de läpparna kan göra underverk.
  • Speak up
    Anonym (Jaha) skrev 2013-11-23 18:50:13 följande:
    Mmmh... Så söta trosor! SkämsHjärta *Dreglar över tangentbordet* Mycket vackert och sensuellt.
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-23 20:56:36 följande:

Du blir modigare och modigare, Mangoo! Flört En lovande utveckling. Hehe!
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-11-23 21:36:53 följande:
    Japp, en mikrofon. Jag och min kompis sjöng lite Lips (på Xbox)och jag hade ingenstans att lägga micken så den fick vara kvar i handenFlört
    Hahaha... I see. Jag underade mest vad den gjorde där. Solig Tack för svaret!
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-11-23 21:43:47 följande:
    Tack så mycket!!, dina ord muntrade upp mig väldigt mycket ska du vetaSkämsHjärta{#emotions_dlg.flower}
    Awwh! Mitt liv är blott att uppmuntra, sötnos. Glad Så roligt mina kommentarer kan gör nån nytta.
    Jag menar verkligen det som jag skrev, tjejen. Du är... åååh... Drömmer så otroligt söööt! Katt
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-11-23 21:46:09 följande:
    Stooor skillnad är det minsann...Skäms
    Det är det sannerligen, och om du är "mullig" så gillar väl jag mulliga tjejer då. Flört Fast själv väljer jag att kalla det just "mjuka former" istället. Det låter vackrare!
Svar på tråden Helkroppstråden