• Movit

Helkroppstråden

Anonym (Blondie) skrev 2014-01-13 15:46:45 följande:
    Jag har haft hångellunch men tog tyvärr inga bilder Tungan ute

Men i morgon har jag lunchdejt igen... DÅ kanske det blir några smaskiga bilder?? Oskyldig
    Väntar med spänning på resultatet efter morgondagens lunchdate med andra ord
  • Movit
    La Chica skrev 2014-01-13 15:49:16 följande:
    Har ingen att hångla med tyvärr...Oskyldig Ibland är det trist att vara singel..Flört
    Och det säger du nu......jag är tillgänglig för den typen av aktiviteter....
  • Movit
    La Chica skrev 2014-01-13 16:02:12 följande:
    Det låter otroligt lockande just nuFlört Bor du nära mig??Tungan ute
    Finns risk för det ;)
  • Movit
    La Chica skrev 2014-01-13 16:05:27 följande:
    Så du bor i S******** då?Skrattande

Gränslandet Flört
  • Movit
    mepetite skrev 2014-01-13 16:21:41 följande:
    @-->--I  (vet inte hur man gör blommor)

{#emotions_dlg.flower}Verkar inte funka att göra dom i apparna tyvärr men du kan få några extra av mig så du har {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-13 16:30:24 följande:
    Ska göra mitt bästa, annars får jag fråga om hjälp av min dejt .. Drömmer

Jag ställer mig i kön av dom som vill dejta dig nu.....vilken vecka är vi framme i nu...v.29?
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-13 16:42:19 följande:
    Precis, du står helt klart först i kön... under vecka 29 CoolTungan ute
    Kanon...jag bokar upp i kalendern: Mån v29 lunchdate mellan 12:00-12:30
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-13 16:53:41 följande:
    Varför så kort tid? Jag vill ... luncha längre OskyldigDrömmer{#emotions_dlg.djavulsk}

Jaha....förlåt....jag menar till 11:30.......dagen efterOskyldig
  • Movit
    La Chica skrev 2014-01-13 17:08:26 följande:
    Puss

Herregud...ja den munnen inbjuder till underbara kyssar....så fantastiskt vacker...
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-13 17:12:05 följande:
    Jag vill också... *tränger mig före Movit* Oskyldig

Hörrrrödu,......jag ställde mig sist i din kö....då kan ju inte du tränga dig före i nån annan kö......{#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Helkroppstråden