Anonym (qom) skrev 2014-01-10 12:26:50 följande:
Ändå måste du kommentera?? Fast att du inte bryr dig

Movit skrev 2014-01-10 12:14:07 följande:Tänk att du inte säger nått när mango inte är här men så fort hon dyker upp så smäller du till. Jag får känslan av att hon dissat dig och du inte klarade av att hantera det. Dags att släppa det nu!
Hon är den som postat konstant sedan över ett år tillbaka, innan tråden startade lade hon ut bilder på forumet. Det var hon och anton som började få till det i någon töntig tråd där hon klädde av sig allt eftersom och han bara beundrade henne mer och mer ju mer hon klädde av sig...
Sedan har hon fortsatt så med noel och nu är det visst zack.
Väldigt underhållande att följa faktiskt. Nick som ändrats titt som tätt. Hon har visat både särat underliv och ansikte här på familjeliv, ändå väljer hon att vara "anonym".
WT...
Men du hon är väl anonym för dom hon vill vara anonym för. Jag tycker allvarligt att du ska lägga av med det tjafset du håller på med ingen och då menar jag INGEN blir glad och tacksam för det du skriver och tycker. Mango är en högst trevlig kvinna enligt mig. Förvisso väldigt vacker men också väldigt snäll ödmjuk och trevlig men kanske bara mot människor som är ödmjuka mot henne. Du kanske skulle prova att vara ödmjuk någon gång.