• Movit

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-21 10:56:55 följande:

Mitt sista bidrag i denna tråd. Lämnar er nu. När man redan mår ganska dåligt av olika skäl så behövs inte mycket, i detta fall räckte det med en kommentar. Jag hoppas att ni som skriver elaka ord till

Andra här inne tänker er för en extra gång innan man spottar ur sig någon elak kommentar.

Ni andra kvinnor och män är helt fantastiska och jag önskar er allt gott i framtiden! Ni vet vilka jag menar smile1.gifphporKOU345959.jpg

Underbara Ensam, jag misstänkte att det skulle bli så här med alla idiotiska kommentarer som florerat här. Su kommer ALLTID vara en underbart vacker och enormt trevlig tjej. Det är tråkigt att du väljer att lämna oss men jag förstår dig. All lycka till underbara dig i framtiden. Och fina du...min inbox är ALLTID öppen.

Varma kramar

//M
  • Movit
    Mattias39 skrev 2014-01-21 11:08:50 följande:
    Ensam...kommer att sakna dig...! Men ber dig...fundera på om inte den slutna gruppen kan vara ngt för dig...där man slipper idioter med elaka kommentarer. Glad
    Du är en frisk fläkt...kommer som sagt sakna dig om du försvinner... Gråter
  • Movit
    Anonym (:) 3) skrev 2014-01-21 18:42:59 följande:

knullas det nått i tråden?

Med all säkerhet....men inte publikt... Till och med jag har gjort det.....tveksam till att du vare sig fått prova eller kommer att få prova med en kommentar som den. Sen tror jag inte du är ett bra ligg heller för jag tror inte du förstår riktigt innebörden av det ordet.
  • Movit
    Anonym (mollymus) skrev 2014-01-21 20:44:50 följande:

Får bröstvårtorna visas i bild? Alltså, HELA brösten? Kyss

Ja
  • Movit
    La Chica skrev 2014-01-21 21:09:06 följande:

Läpparna mina

Size doesn't define your beauty.
    Dom är underbara
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-22 08:16:58 följande:

Säger också god morgon Drömmer
    Godmorgon finaste du. Tack för lunchsällskapet igår ;-(
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-22 08:18:14 följande:

I fantasin är jag utan trosor på den här bilden... men jag är ju lite blyg så det blev ... inte så DrömmerSkäms
    Vill ju också bjuda på en bakdelsonsdag..
    I mina tankar har jag tagit av dom trosorna också......
  • Movit
    Mattias39 skrev 2014-01-22 08:43:14 följande:
    Blondie...du är FIN!!! smile1.gif
    Hade inte ditt lunchsällskap varit en så jäkla trevlig kille så hade jag nog börjat tävla lite med honom.... smile5.gif
    Mattias, jag hade delar broderligt med dig för du är ju en så jäkla trevlig kille också.
  • Movit
    pillan3 skrev 2014-01-22 08:50:52 följande:
    Ååååååå...god morgon på dig med Skrattande
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
    Missade din väldigt fina bild Pillan.....så sagolikt fin och vacker du är
Svar på tråden Helkroppstråden