• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Blondie) skrev 2014-04-22 18:44:47 följande:

Ja, du om någon vet ju hur "svår-raggad" jag är när det kommer till att lägga upp bilder på mig själv Flört
    Haha...vi säger så!Skrattande
    Men tror nog alla förstår ändå!Kyss
  • Anonym (Blondie)
    Dress skrev 2014-04-22 18:49:26 följande:
    Hej där! Long time no see!
    Bra att någon tjatade lite på dig FlörtSkål
    Snygga underkläder också. As usual Glad

Jag är ju här i bakgrunden titt som tätt, ibland får man vika sig för tjatet OskyldigHjärtaCool och som du vet - underkläder is my thing... Tungan ute
  • Anonym (Blondie)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-22 18:51:38 följande:
    Haha...vi säger så!Skrattande
    Men tror nog alla förstår ändå!Kyss

Precis, på tal om raggarbilar menar jag *hahahaha* (känns jag flummig så har jag nog feber) TystDrömmer
  • Dress
    läppar skrev 2014-04-22 18:35:00 följande:
    Tack själv Tungan ute Solig

(vet tyvärr inte hur man gör med bilder - är sjukt oteknisk)

(hade dock varit askul:))
    Men läppar då. Det är ju inte kärnfysik direkt. Fota kan du väl? Sedan är det ju en enkel sak att ladda upp bilden via FL-appen. Piece of cake ju Flört
  • läppar
    Anonym (Blondie) skrev 2014-04-22 18:50:42 följande:

Jag kan i alla fall stoltsera med att vara närmare 40 än 50 fortfarande... om det är nått att vara stolt över Tungan ute 40+ är det nya svarta Oskyldig
    Ja det ska du vara stolt över, (har ju sett dina bilder:) SAAANT SkålSkål
    OCH 50 minus - just ja, det blir ju samma ju:P

Tänk...snart är du 51.....o lika finfin! Solig

Nej inte snart......NÄR du är 51, så.....är du det:)

• Nymulen
    Anonym (Blondie) skrev 2014-04-22 18:51:55 följande:

Jag är ju här i bakgrunden titt som tätt, ibland får man vika sig för tjatet OskyldigHjärtaCool och som du vet - underkläder is my thing... Tungan ute
    Så dumt av mig att inte tjata. Kul att se lite av dig. Länge sedan vi städade nu.
    Just do it.
  • läppar
    Dress skrev 2014-04-22 18:53:20 följande:
    Men läppar då. Det är ju inte kärnfysik direkt. Fota kan du väl? Sedan är det ju en enkel sak att ladda upp bilden via FL-appen. Piece of cake ju Flört
    Haha nej såklart - men svårt för mig ändå Skäms

Har bara hört talas om att det ska finnas ngt som heter appar - tydligt nog? Drömmer Solig
    (tror inte ens min lilla samsung e en smart tel)

Men en vacker dag så ska jag ta tag i detta.
    Även om det tar lång tid, så är det ändå bara en tidsfråga:)

(men....psst....du skulle bara veta hur jag kompenserar för min brist gällande foto...)

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Blondie) skrev 2014-04-22 18:52:54 följande:

Precis, på tal om raggarbilar menar jag *hahahaha* (känns jag flummig så har jag nog feber) TystDrömmer
    Haha...nejdå du är bara kåt!Skrattande
  • Dress
    läppar skrev 2014-04-22 18:57:19 följande:
    (men....psst....du skulle bara veta hur jag kompenserar för min brist gällande foto...)
    Japp. Där var min nyfikenhet väckt. Hur då?
  • Anonym (Blondie)
    läppar skrev 2014-04-22 18:53:37 följande:
    Ja det ska du vara stolt över, (har ju sett dina bilder:) SAAANT SkålSkål
    OCH 50 minus - just ja, det blir ju samma ju:P

Tänk...snart är du 51.....o lika finfin! Solig

Nej inte snart......NÄR du är 51, så.....är du det:)

Japp, snart bara 9 år kvar nu till 51-årsdagen Skål