• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Blondie)
    Anonym (Blondie) skrev 2014-04-22 19:43:08 följande:

{#emotions_dlg.flower}Drömmer

Sorry, hade inga ord till det vackra du skrev Flört
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym ( ) skrev 2014-04-22 19:37:26 följande:

Ja du, gullefjun! Det kan du fundera på medan du bockar dina rör Men feg, nejdu, det hade du vetat om du hade.... vetat
    Haha...asg...hjälp!Skrattande
    Alltså vem är du?DrömmerSkäms
    Shit...förlåt men jag har mina aningar men hallådär nu måste jag tänka, mycket...och länge.
  • Anonym ( )
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-22 19:45:03 följande:
    Haha...asg...hjälp!

Alltså vem är du?

Shit...förlåt men jag har mina aningar men hallådär nu måste jag tänka, mycket...och länge.

Och djupt, gullefjun, tänk djupt
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym ( ) skrev 2014-04-22 19:snabbt!öljande:

Vad åkte du dit för????
    Jag tror faktiskt att hon har ett gästkonto!Skrattande
    Och således bara kolla in lite snabbt...Skrattande
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym ( ) skrev 2014-04-22 19:48:04 följande:

Och djupt, gullefjun, tänk djupt
    Haha...har du badkar?Skrattande
  • läppar
    Anonym (2:an) skrev 2014-04-22 19:30:00 följande:
    Här är jag och har tagit "semester" får se hur länge "semestertiden" håller i Glad
    Det var inte dåligt med 2:or du hade Glad men jag smygläser lite Flört

Tjena grannen! Lika snygg som vanligt Kyss
    Hej! Är pillerill aka K 222222222222222 nu 2:an ?

Vem är grannen?

Rumpglips-afton? Drömmer Kyss

• Anonym (Blondie)
    läppar skrev 2014-04-22 20:15:38 följande:
    Hej! Är pillerill aka K 222222222222222 nu 2:an ?

Vem är grannen?

Rumpglips-afton? Drömmer Kyss

Kanske jag som är grannen? Oskyldig
  • läppar
    Anonym (Blondie) skrev 2014-04-22 20:47:11 följande:

Kanske jag som är grannen? Oskyldig
    Ja, så kanske det var ja:P
    Hon bara kom för att säga hejdå hon Skrikandes

Jag vill ju se hennes rumpglipa Tungan ute

• surfa85
    Dress skrev 2014-04-22 17:43:26 följande:
    Så ödsligt det är i tråden?! Vad har hänt? Passar bra med en lite spöklik bild då kanske...

Åh äntligen en bild ifån fina dress igen :)
  • Sugen01

Hallå alla underbara människor,Gud vad det var dött här Vara är alla härliga kort på er