• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Whiter Shade)

Många som klagar på att det är dött i tråden nu, finns inte så många bilder längre...

Kanske finns andra som kan förklara det bättre men på senare tid har det varit många porrinspirerade bilder här, väldigt explicit. Kan tänka mig att det finns många mer konstnärligt lagda som mer gillar det vackra, erotiska och helt enkelt tycker är lite too much här numera...

Men "the crowd called out for more"...

• Anonym (Fula gubbar)
    Anonym (Whiter Shade) skrev 2014-04-22 23:18:36 följande:

Många som klagar på att det är dött i tråden nu, finns inte så många bilder längre...

Kanske finns andra som kan förklara det bättre men på senare tid har det varit många porrinspirerade bilder här, väldigt explicit. Kan tänka mig att det finns många mer konstnärligt lagda som mer gillar det vackra, erotiska och helt enkelt tycker är lite too much här numera...

Men "the crowd called out for more"...

Postar man dyker de två osynliga männen på direkt? Två gubbar som själva aldrig visat sig på bild i tråden men har varit här så länge tråden funnits och är mest aktiva. Inte kul alls! Posta själva! Det är en bildtråd!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Fula gubbar) skrev 2014-04-23 07:03:33 följande:
    Postar man dyker de två osynliga männen på direkt? Två gubbar som själva aldrig visat sig på bild i tråden men har varit här så länge tråden funnits och är mest aktiva. Inte kul alls! Posta själva! Det är en bildtråd!
    Haha...syftar du på mig?Tungan ute
  • Dress
    surfa85 skrev 2014-04-22 21:33:16 följande:
    Åh äntligen en bild ifån fina dress igen :)
    Roligt att du uppmärksammade det Solig
  • Dress
    Lickiluu skrev 2014-04-23 08:59:33 följande:
    Träning gör en gott!
    Ha en bra onsdag alla!!
    Detsamma Licki! {#emotions_dlg.flower}
  • KM36
    Träning gör en gott!
    Ha en bra onsdag alla!!

MMM Läcker är du...Tungan ute
  • Borkason
    Träning gör en gott!
    Ha en bra onsdag alla!! 
    Mm, träning gör verkligen gott! ;)
  • swed38
    Dress skrev 2014-04-22 17:43:26 följande:
    Så ödsligt det är i tråden?! Vad har hänt? Passar bra med en lite spöklik bild då kanske...
    Du är så otroligt vacker! Vilka läppar...sexigt! Hoppas vi kan ses å fota ihop en vacker dag =)

Solig