Helkroppstråden
Att vilja ha och få komplimanger och uppskattning e mänskligt och borde inte va förunnat ett kön eller smala ideal. Även fast vi män e jävligt coola, hårda och tuffa överlag så uppskattar vi snälla ord och komplimanger.
Alla anledningar man kan komma på att ge komplimanger vare sig det är platoniska, estetiska, sexuella eller av ren vänlighet funkar bra. Alla bortförklaringar till varför man inte ger eller är dålig på att ge är dåliga.
*Ryter till som LejonKungen!!*
Bortförklarningar är alltid dåliga, fast relevant förklarning till varför, kan ju inte vara dåligt. Har jag ett ideal så kommenterar jag ju utefter det när jag lite lätt tappar andan, allt annat hade ju varit dåligt enligt mig då jag isåfall hade sagt någonting jag inte tycker.
Jag tycker ju om mitt smala ideal. Med det säger jag inte att det motsatta inte kan va fint för hur många andra som helst. Det blir bara inte något som jag kommenterar då det skulle kännas falskt utav mig att säga nått som inte har något bakom orden.
På samma sätt som det känns som de få som kommenterat mina bilder, gör det för att de faktiskt uppskattar rätt smala mig som motiv eller mitt leende, eller vad som än får dem att skriva en kommentar.
Få genuina uppskattas ju mer än en stor massa som skriver "bara för att". Jag är inte för alla och alla är inte för mig, det är ju så det är för alla.
En stilfull bild kan dock uppskattas, men man måste ju ändå gilla motivet annars så är det ju på sätt och vis bluff och kommentaren således inte speciellt betydelsefullt på riktigt.