Inlägg från: Jon the papa |Visa alla inlägg
  • Jon the papa

Helkroppstråden

virrisen skrev 2015-01-28 22:44:36 följande:
    Såklart jag gillade bilden! ;)
    Haha hymn, ledtråd ? :D 
  • Jon the papa

FAn efter att ha flyttat en hel dag åt farsan och resten av dagen spåra ut i allt skit så bjuds det inte på kvällsduschkort då en uppenbarligen har en hållning samt lätt look som en heroinist.

Så det får väntas på tills imorgon istället förhoppningsvis. Nu ska här däckas i sängen hårt!  

Godnatt på er alla förtjusande människor, och tack för att ni förgyllt syncentrat i hjärnan även denna dag :) 

Dröm roliga drömmar nu ;) 

• Jon the papa

Woho! :D Äntligen kan man träna igen :) Om än lite försiktigt, med ej så trasig handled längre :D Så bjuder på en nubild så får en se vart man är om en 3 månader :D 

• Jon the papa
    kanalltidblibättre skrev 2015-01-29 20:01:23 följande:
    Med tanke på de bilder du visat på "hur det varit" så kan vi väl räkna med ytterligare ett underverk inom 3 månader. :)

Bon voyage!
    Haha man tackar man tackar :) Fast tror inte det är möjligt med sååååååå brutal skillnad på bara 3 månader, men nått kan en ju hoppas att 3-4 ggr i veckan och en jävla massa pulled pork ska fixa till :D 
  • Jon the papa
    Anonym (Gillar) skrev 2015-01-30 08:28:08 följande:

Snart dax o dra iväg till jobbet! Glad

Världens bästa jobbklädsel :D !
  • Jon the papa
    Celines Essence skrev 2015-01-30 14:39:49 följande:
    Snyggt ! Fint leende Glad
    Haha man tackar :D Ja det finns ju inte mina tänkta tatueringar än (ehm har ju bara planerat i en 8 år nu XD) Så jag får förlita mig på det lilla man har :)
    straight arrow skrev 2015-01-30 13:56:01 följande:
    Äntligen fredag!
    Haha jävla Raka Pilen! Fast må säga att det är nått i din stil jag är ute efter med min träning, känns inte som om det vore heeeeelt omöjligt under ett 1½ års perspektiv eller nått :D Looking daem good iallafall :) 
    Anonym (Gillar) skrev 2015-01-30 10:26:47 följande:
    Ojdå, tack för det! Kyss
    Aros02 skrev 2015-01-30 08:45:52 följande:
    Underklädesmodell?
    Nja, inte direkt... Ska faktiskt byta kläder innan jag åker! OskyldigTack vackra du! Glad
    Jon the papa skrev 2015-01-30 09:41:51 följande:
    Världens bästa jobbklädsel :D !
    Haha, jamenvisst! Kanske ska skita i o byta om... (undrar vilka reaktioner det skulle ge??!) Drömmer

Haha vet itne hur mycket arbete jag personligen hade kunnat utföra med en sån kringvandrande XD Men ja, det hade i vilket fall varit grymt trevligt och säkert tagit Casual fridays till en helt ny  nivå :D
    Celines Essence skrev 2015-01-30 14:51:07 följande:

Passar på att önska trevlig helg, med en bild som jag tog i höstas

Och din stayups strumpliknande mumsstycke! Haha bita i kudden lite.... 
    Nepp, inte svag för stayups eller höga knästrumpor inte.... inte alls...

---------------------------

Hoppas fredagen fortsätter i samma goa anda :D !! 

Massa kramar på er alla goa och nu ska här hämtas lilla busan för myshelg:) 

• Jon the papa
    Beverly Marsh skrev 2015-01-30 17:28:30 följande:
    Det kvittar liksom om du är naken eller ej, det där leendet går ju inte slita sig ifrån!
    Man tackar man tackar :) Haha är en glad allt som oftast så följer väl leendet med på köpet antar jag XD 
    Eller så döljer det bara en massa galet :D Fast faen va trist att va helt normal liksom :)
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-30 17:34:48 följande:
    Åså förgyllde du min fredag :D

Haha, du skapa ju problem med hela den där hjärt, lung grejen härom dagarna så man får ju bjuda tillbaka änna :D Även om en hoppas lite lätt på att få de där lättare andningsproblemen när man glömmer bort att andas några sekunder för länge du lyckas fixa till med dina stilfulla, fina bilder :D Mums :)

---------------------------------------

Haha fasen också lillan e svintrött och däckar väl snart, varenda granne är iväg på annat helgen lång. En blir lite lätt klättra på väggarna och lätt att bli myssjuk i denna tråden XD 

Bara att PMa om en lider av tristess med :D 

Även om fredagar brukar betyda kul i tråden förstås hehe :)

• Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-30 18:49:13 följande:
    Får se till att upprätthålla andningen din i balans då ;)
    På nått sätt föredrar jag de sekundrarna av obalans man får, så man vet att man lever ;)
  • Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-30 19:00:24 följande:
    Man ska vara försiktig med vad man önskar, för önskningar kan ju gå i uppfyllelse ;)
    För att citera Triss: Ibland händer det :D <3 
Svar på tråden Helkroppstråden