• killen

Helkroppstråden

Anonym (Baralillajag) skrev 2015-03-18 23:00:07 följande:

Det är synd att man måste vara själv, men ska försöka somna ändå.

Jao de synd sån vacker kvinna måste sova själv.

Hoppas du lyckades somna iaf o sov gott. :)
  • killen
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 08:33:12 följande:

Nej om man skulle pallra sig upp ur sängen någon gång idag också kanske?! 

(Inte samma klass som "Baralillajag", men lite vårkänslor i alla fall!) 

Ha en underbar torsdag allihopa, för imorgon är det fredag! 

Jag e alltid snabb o kolla dina bilder :) man vet ju inte hur länglänge de e kvar :)
    HäckHäxan skrev 2015-03-19 08:38:18 följande:

God morgon. Love bites så vet ni

Gomorron. Det var en fin baksida me. :)
  • killen
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 13:53:03 följande:

Råkade visst ta bort mitt rumpbidrag tidigare (?) Redan förvirrad fast det inte änns är fredag, hur ska detta sluta? 

Kastar in samma igen i alla fall! 

va de för jag inte hann se den innan? :p lika fin som vanligt. E de vin ikväll eller? :D
  • killen
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 17:16:21 följande:

Haha, ja man måste packa in den i något, o den gången var det silver! Tack snälla du! 

Våren är bästa årstiden, allt blir lite ljusare o lättare på våren! Haha, nja, vet nog ett helt gäng med folk som skulle misstycka! Ja, jag kände på mig att du hade missat den, så det var bara att posta igen! Bara för din skull vetty! 

Det är onsdagar som är tjejkvällarna med vin o glass. Så du är en dag sen. Tack snälla, du la inte upp en så dålig bild du heller! 

Så snäll du e bara för min skull :) e de för jag vart lugn på sistone. Jag märkte inte av nåt vin igår. :p måste va därför jag e sen :)
  • killen
    virrisen skrev 2015-03-19 13:09:22 följande:

Lite bröst idag... :)

Trevligt :) fin bild. :)
  • killen
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 17:48:02 följande:

Haha, jag har ju inte haft någon egen användare förrens idag, o den har jag ju inte "startat upp" än!  Sen har det faktiskt varit ganska lugnt dom senaste onsdagarna, mer glass än vin! 

Du har ju inte sjungit heller på sistone så de måste ha vart kugnt haha. :) får vi se vad som händer på onsdagar framöver :)
  • killen
    Beverly Marsh skrev 2015-03-19 18:28:46 följande:

Mina bilder är ju inte så roliga när jag inte kan visa så mycket hud Meeen jag kan väl slänga in en gammal favorit då (och nu lär ju alla som inte redan visste fatta vem jag är, men se det skiter vi i!)

Fin bild. Även om du inte kan visa så mycket hud. :/ fast jag ser inga kläder :p :)
  • killen
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 18:56:56 följande:

Haha, tur är väl kanske det! Vi kan ju båda konstatera att jag INTE ska sjunga! 

Vi får se om det händer något framöver, glass är ju jäkligt gott det med! Åååh, jag älskar den bilden!  Tack fina du! 

Klart vi vet vem du är, du är ju Beverly 

Va ju kul när du sjöng. Kul o få röst på bilderna me :). Du sjunger lika vackert som mig ^^
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-19 19:25:28 följande:

Haha, tycker lite synd om dig om du sjunger lika illa som mig!

De gör jag :) haha sjunger aldrig nykter :)
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-19 20:27:05 följande:

Fler bilder samma dag... Är det inte bara torsdag??! INTE jag heller! o i vanliga fall inte heller när jag är berusad! Våren är som sagt underbar! Första grillningen, första glaset rosé i solen, allt det gröna som börjar komma! Ja underbar helt enkelt! 

Hahaha, du gav mig ett litet leende! 

Kul att vara "saknad"! 

Du får sjunga igen för mig när jag fyller år :p
Svar på tråden Helkroppstråden