Helkroppstråden
Det är synd att man måste vara själv, men ska försöka somna ändå.
Hoppas du lyckades somna iaf o sov gott. :)
Det är synd att man måste vara själv, men ska försöka somna ändå.
Nej om man skulle pallra sig upp ur sängen någon gång idag också kanske?!
(Inte samma klass som "Baralillajag", men lite vårkänslor i alla fall!)
Ha en underbar torsdag allihopa, för imorgon är det fredag!
God morgon. Love bites så vet ni
Råkade visst ta bort mitt rumpbidrag tidigare (?) Redan förvirrad fast det inte änns är fredag, hur ska detta sluta?
Kastar in samma igen i alla fall!
Haha, ja man måste packa in den i något, o den gången var det silver! Tack snälla du!
Våren är bästa årstiden, allt blir lite ljusare o lättare på våren! Haha, nja, vet nog ett helt gäng med folk som skulle misstycka! Ja, jag kände på mig att du hade missat den, så det var bara att posta igen! Bara för din skull vetty!
Det är onsdagar som är tjejkvällarna med vin o glass. Så du är en dag sen. Tack snälla, du la inte upp en så dålig bild du heller!
Lite bröst idag... :)
Haha, jag har ju inte haft någon egen användare förrens idag, o den har jag ju inte "startat upp" än! Sen har det faktiskt varit ganska lugnt dom senaste onsdagarna, mer glass än vin!
Mina bilder är ju inte så roliga när jag inte kan visa så mycket hud Meeen jag kan väl slänga in en gammal favorit då (och nu lär ju alla som inte redan visste fatta vem jag är, men se det skiter vi i!)
Haha, tur är väl kanske det! Vi kan ju båda konstatera att jag INTE ska sjunga!
Vi får se om det händer något framöver, glass är ju jäkligt gott det med! Åååh, jag älskar den bilden! Tack fina du!
Klart vi vet vem du är, du är ju Beverly
Haha, tycker lite synd om dig om du sjunger lika illa som mig!
Fler bilder samma dag... Är det inte bara torsdag??! INTE jag heller! o i vanliga fall inte heller när jag är berusad! Våren är som sagt underbar! Första grillningen, första glaset rosé i solen, allt det gröna som börjar komma! Ja underbar helt enkelt!
Hahaha, du gav mig ett litet leende!
Kul att vara "saknad"!