Helkroppstråden
Du får hålla till godo med den här "Killen" för det verkar som det kommer ta ett tag o få mina små änglar att somna ikväll!
Du får hålla till godo med den här "Killen" för det verkar som det kommer ta ett tag o få mina små änglar att somna ikväll!
Lilla snigel akta dig :o
/mepetite
Nyduschad och ensam - som vanligt
HAHAHA!
Hmm, ja o det gör den tydligen fortfarande...
Ja folk är lite tråkiga ibland! Tack så mycket underbara Zacken! Det tackar vi för!
O vilken repris dessutom! Jajaja, det är lite närmre ikväll än vad det var igår kväll i alla fall!
Hmm, tema för kvällen, för dig... Kommer du inte på något själv kanske jag funderar ut något jäkligt åt dig! Nej ingen reagerade för alla damer fick troligen hjärtstopp! Så när damerna väl kom till sans igen var bilden borta o alla trodde det var en dröm!
Hmm, hur kunde jag missa att du lagt upp en till? Så vi kan tacka 6:an för två karlbilder idag alltså?! Snart är hon uppe på min favoritlista!
Oj vilka frågor i ett offentligt forum (där förhoppningsvis ingen annan än min sambo känner till mig!)
Ibland har man tur med vädret! VOLVO! Mmhmm, inte glass alltså?! Glass som är så gott, o kallt kan ju alltid vara ett spännande komplement?!
Blommigt var det va?!
Ett litet bidrag :)
och det kan man ju inte tacka nej till!Ja okej jag ger mig! Men det här är det bästa just nu som jag hittade.