• DrJekyl
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-31 19:46:13 följande:

Jag kommer och stör lillpojkarna i träningsspratet med en liten dödsryckning här:

O det tackar jag så mkt för ;) Läckert.. :P
    ?Festen är inte slut förrän alla har klätt på sig!?
  • Mangbg
    ander25k skrev 2013-01-31 19:30:06 följande:
    Då är du lillpojk Flört 48 år , snart 49 år Glad .

Men 150 är en bra siffra , inte många är på dom vikterna , men försök undvika dragremmar , utan använd dom till tunga roddövningar och liknande , det är bra att öva upp ett par starka underarmar .

haha...första gången nån har kallat mig lillpojk...Skrattande...klarar inte fulla rep på 150 ännu men det kommer snart.

Har haft problem med  marklyft då jag är 199 cm och har skev rygg så jag tar det lungt.Det är långt kvar tills jag behöver använda dragremmar till nåt tror jag...
  • Mangbg

Jag kommer och stör lillpojkarna i träningsspratet med en liten dödsryckning här:

mumma...gillar ditt halsband
  • Nanime

Väldigt vacker och smakfull bild! Hjärta
  • Nanime
    ander25k skrev 2013-01-31 19:37:31 följande:
    Bra gjort , inte många klara det , tekniken är svår Glad
    Jag är tvungen att köra styrkeryck och styrkevändning pga ett knä som krånglar. Men det går bra :) Har precis börjat träna så detta kommer nog ta sig bra. Har en lillasyster som dragit med mig, hon tar 46 i ryck och 53 i stöt. Hon har hållit på lite mer än 1 år. Planerade inte direkt att börja träna lyftning men det tränar ju i prinvip hela kroppen så varför inte ^^
  • straight arrow

Åh såna dödsryckningar gillar jag...
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • ander25k
    Nanime skrev 2013-01-31 20:41:31 följande:
    Jag är tvungen att köra styrkeryck och styrkevändning pga ett knä som krånglar. Men det går bra :) Har precis börjat träna så detta kommer nog ta sig bra. Har en lillasyster som dragit med mig, hon tar 46 i ryck och 53 i stöt. Hon har hållit på lite mer än 1 år. Planerade inte direkt att börja träna lyftning men det tränar ju i prinvip hela kroppen så varför inte ^^
    En av dom bästa träningsformen som finns , du tränar nästan hela kroppen , så fortsätt med det .
  • Bingo

Mmmm så himla vacker kropp. Och snyggt foto med Drömmer
  • Mattias39

Nejnej...Badsugen...INTE dödsryckning...NYSTART heter det...!!
    Som jag har väntat på denna NYSTART...!!! Vill se hur många bilder som helst till av dig!! Lovar på heder och samvete att bidra med lika många bilder som dig! Solig
    Du är så jäkla snygg!!! MER!! Flört
Svar på tråden Helkroppstråden