• Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

Tack  för snälla kommentarer {#emotions_dlg.flower} 

och tack för titten på stiliga bläcket, Stief!

Godnatt på er!

• Becca1989

Får bli dessa bilder..Sorry för de dåliga bilderna,men orkade ej gå igenom alla bilder,så det fick bli dessa :) Kul tråd btw :)

• stief84
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-31 22:50:33 följande:
    Tack  för snälla kommentarer   och tack för titten på stiliga bläcket, Stief! Godnatt på er!

Vi som tackar.8) Sleep tight.
  • stief84
    Becca1989 skrev 2013-01-31 23:02:05 följande:
        Får bli dessa bilder..Sorry för de dåliga bilderna,men orkade ej gå igenom alla bilder,så det fick bli dessa :) Kul tråd btw :)

Jätte snygga. ;)
  • Becca1989
    stief84 skrev 2013-01-31 23:04:18 följande:

Jätte snygga. ;)
    Hehe tackar så mkt :)
  • DrJekyl

En fin Becca  ju :)
    ?Festen är inte slut förrän alla har klätt på sig!?
  • Anton Chigurh

Du är grann, Becca, riktigt grann......{#emotions_dlg.flower}
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Becca1989

Tack för de fina komplimangerna :) kram alla :)

• Mattias39

Tack Becca!! :)
    Du är väldigt fin och jag måste säga att jag tycker att dina ben plus ditt axelpart är extra,extra fint!!! TACK!! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (En rikgit Man)

Jag kommer ihåg att Michael Fassbender var på tråden här, jag fick en länk av min sambo (hon verkar ju också lite nyfiken på honom eftersom hon kollat länken..!). Varsågoda tjejer!

Varning: Länken visar inte hans snygga ansikte utan tyngdpunkten ligger (hänger o slänger!) lite mera på hans centralare delar
    http://www.eatbloganddie.com/post/17180783775/amonsterinmybed-michael-fassbender-huge-cock-in

(hoppas länken fungerar nu...)

Svar på tråden Helkroppstråden