• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • läppar
    Lickiluu02 skrev 2014-05-09 16:43:00 följande:
    Bodycontact är ett forum för de som söker sex. Jag söker inga sexkontakter här. Men tack du bittra människa haha
    SkålSoligSkål

• Nymulen
    Dress skrev 2014-05-09 16:36:20 följande:
    Men jag kunde inte låta bli att kika lite jag oxå Skäms Den är ju så läcker den bilden!
    Skål{#emotions_dlg.flower}
    Just do it.
  • nuärdetnog
    Dress skrev 2014-05-09 16:42:24 följande:
    Men varför förfölja och vara otrevlig? Licki är ju en solstråle som gläder alla omkring sig?
    Har aldrig varit otrevlig. Dock anser jag och många med mg att fl inte är ett forum för sexbilder m.m. Om ni hade använt tråden som den skulle dvs visa våra kroppars olikheter, inte hålla på att visa bröst, kön, oani osv hade jag inte brytt mig. Desutom har ni en sluten tråd, håll på där. Eller gå nånannstans som tillåter rena sexbilder. Jag har vart tvungen att sätta filter på FL så inte mina barn riskerar att komma in här. Det känns ju knappast rimligt på vad som skall vara en familjesite.
  • Tristan69
    nuärdetnog skrev 2014-05-09 16:46:24 följande:
    Har aldrig varit otrevlig. Dock anser jag och många med mg att fl inte är ett forum för sexbilder m.m. Om ni hade använt tråden som den skulle dvs visa våra kroppars olikheter, inte hålla på att visa bröst, kön, oani osv hade jag inte brytt mig. Desutom har ni en sluten tråd, håll på där. Eller gå nånannstans som tillåter rena sexbilder. Jag har vart tvungen att sätta filter på FL så inte mina barn riskerar att komma in här. Det känns ju knappast rimligt på vad som skall vara en familjesite.
    Haha...dina barn är förmodligen både smartare och mer internetsavvy än du någonsin kommer att bli, vilket gör lite halvnakna bilder på FL till ditt minsta problem när det gäller barns användande av internet.

I den här tråden har det inte förekommit några bilder på kön eller onani, så allt prata om det är inget annan än löjeväckande beskyllningar.

• fialotta85
    Anonym (Sitter på jobbet) skrev 2014-05-09 16:21:11 följande:
    Efter som du bad snällt och Dress sa att jag tål ju att tittas på. Så kommer här en bild

Liiiite liten, men naggande god!
  • nuärdetnog
    Tristan69 skrev 2014-05-09 16:49:00 följande:
    Haha...dina barn är förmodligen både smartare och mer internetsavvy än du någonsin kommer att bli, vilket gör lite halvnakna bilder på FL till ditt minsta problem när det gäller barns användande av internet.

I den här tråden har det inte förekommit några bilder på kön eller onani, så allt prata om det är inget annan än löjeväckande beskyllningar.

Det har förekommit både kön onani till och med samlagsbilder i denna tråd.  Uttala dig inte om mina barn.
  • Tristan69
    nuärdetnog skrev 2014-05-09 16:46:24 följande:
    Det känns ju knappast rimligt på vad som skall vara en familjesite.
    Familjeliv är, enligt egen utsago, inte alls tänkt att vara någon sajt för hela familjen utan riktar sig till föräldrar.

Med andra ord gör du ett synnerligen dåligt jobb som förälder ifall du låter dina barn surfa fritt här.

"Familjeliv.se startades 2003 av föräldrar som en mötesplats på webben för att träffas och få tips, stöd och hjälp kring familj, föräldraskap och graviditet i ett socialt nätverk."
  • DeeAss
    Lickiluu02 skrev 2014-05-09 16:05:44 följande:
    Nymulen skrev 2014-05-09 14:09:47 följande:Håller med. Här måste vi stå enade och gå till högsta instans! 
    Dress skrev 2014-05-09 14:07:25 följande:Meeen! Nu tror jag skam går på torra land! Förvånad Vad är det för glädjedödande moderatorer egentligen? Och vilken bild skulle det vara??? Foten i munnen

Överklaga! Jag kan skriva under en protestlista. 
    We need you here baby! Kyss
    Men ni e juh för gulliga! Klart jag kommer tillbaka till detta härliga gäng!
    Och till moderatorerna som ljuger och alla andra haters som envisas att hänga i denna tråd kan ja bara säga följde...

Mmm i like ur style, babe.. ;) Bring it on! :P
  • fialotta85
    Nymulen skrev 2014-05-09 16:34:28 följande:

Till Fialotta 

Just do it.
    Åh tack snygging! :-*
  • Anonym (l.c)
    nuärdetnog skrev 2014-05-09 16:37:30 följande:
    Jag tycker det är bra att såna som du stängs av från FL.  Ditt forum är bodycontact eller liknande sexsiter. Duu är anmäld igen för att ha skaffat ett nytt konto. Du kommer fortsättas anmälas för varje ny bild du lägger upp. För varje ny användare med.
    Vad är ditt problem människa? Sköt ditt eget istället. Att du måste anmäla och granska varje bild som läggs upp tyder på att ditt liv måste vara väldigt tråkigt.