• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Tristan69
    Anonym (l.c) skrev 2014-05-09 17:45:45 följande:
    Ja, jag väger lite mer än jag borde och är bekväm i och jag vet att du vill trycka ner mig pga just den anledningen. 
    Men du känner inte mig och jag är jävligt glad att jag inte känner dig heller. 
    Låter mina händer fatta ett mjukt tag om flickans huvud, fångar hennes blick med mina glittrande melerade ögon och säger fokusera här...på mina läppar.

Glöm elakheten som snubblat in här med syfte att förstöra.

-kysser mjukt flickan med de sensuella läpparna-
  • Anonym (l.c)
    nuärdetnog skrev 2014-05-09 17:52:12 följande:
    Säg inte det...
    Så är det. 
  • Tristan69
    nuärdetnog skrev 2014-05-09 17:55:21 följande:
    Du väger nog en hel del mer än du bord, men efter vad jag sett i tråden är du i gott sällskap.
    Det räcker nu!

Iväg och lek med de andra småpojkarna som inte kan hantera att de inte får uppmärksamhet från tjejen de i hemlighet crushar på.
  • Nymulen
    Du väger nog en hel del mer än du bord, men efter vad jag sett i tråden är du i gott sällskap.
    Om du slutar skriva blir alla glada. Om alla slutar skriva blir du ännu mer ensam och knappast glad. Vad vill du få ut av detta? Mitt råd till dig. Ta en funderare på hur du vill bli bemött. Sen bemöter du alla likadant. Under tiden du funderar har vi andra kul. Ok?
    Just do it.
  • Anonym (Säter nästa?)
    Det har kommit och gått en del skojare i den här tråden men du har nog slagit tidernas rekord i den kategorin.
  • Anonym (Blondie)

Ignorera - det är det bästa !! Flört

• Nymulen
    Anonym (Blondie) skrev 2014-05-09 18:11:14 följande:
    Ignorera - det är det bästa !! Flört

Det firar vi med lite rosa! Nu ramlade jag visst på rygg.... 
    Just do it.
  • Anonym (Blondie)
    Nymulen skrev 2014-05-09 18:15:21 följande:

Det firar vi med lite rosa! Nu ramlade jag visst på rygg.... 
    Ååå du vet ju hur svag jag är för rosa... och karlar på rygg Tungan ute
  • Nymulen
    Anonym (Blondie) skrev 2014-05-09 18:18:35 följande:
    Ååå du vet ju hur svag jag är för rosa... och karlar på rygg Tungan ute
    Och välstädade hem... Synd att dina vackra ben inte spatserat i tråden på länge.
    Just do it.
  • Anonym (Blondie)

Nymulen skrev 2014-05-09 18:23:42 följande:
    Och välstädade hem... Synd att dina vackra ben inte spatserat i tråden på länge.

Repris enbart för dig då.. Oskyldig (sorry har inget nytt att komma med förutom kloka ord Skrattande)