• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Tristan69
    Dress skrev 2014-05-09 17:03:36 följande:
    Tråden ligger under "sex och sånt". Inte ett forum jag hade tillåtit mina barn finnas i. Men det är ju upp till var och en förstås. I mina ögon är sexiga bilder inte något fult. Jag tycker det är vackert. Och ingen har visat kön eller onani här vad jag har sett. FL har dessutom MASSOR av olämpliga trådar för barn. Skulle råda dig att styra in dina barn på forum som har ett mindre vuxet klientel. (Kan ju vara lurigt menar jag.)

Den positiva sidan med Helkroppstråden är att alla varianter av kroppar får synas och får positiv feedback. Meningen är ju att det ska vara en feel good-tråd. Detta missbrukas ibland av människor som vill förlöjliga och sprida galla över de som vågar lägga upp bilder. Det är synd. Jag tror att det gör att många inte vågar lägga upp bilder som kanske skulle vilja.

Själv har jag fått en helt ny syn på min kropp efter att ha fått positiv respons på hur min kropp ser ut. Eftersom jag av naturen alltid varit magerlagd har jag haft stora komplex för utstående höftben, nyckelben och knän och inte velat visa mig i badkläder på strand och i badhus t ex. Nu känner jag mig mycket tryggare och nöjdare med min kropp! Det finns både kvinnor och män som tycker det är vackert också med små bröst och synliga höftben! Förlösande verkligen! Så för mig personligen har tråden varit en stor tillgång.

Hoppas du kan se vinsten med tråden så som jag och många andra med mig gör.
    Trevlig helg! {#emotions_dlg.flower}
    Amen!
  • Anonym (l.c)
    Tråden ligger under "sex och sånt". Inte ett forum jag hade tillåtit mina barn finnas i. Men det är ju upp till var och en förstås. I mina ögon är sexiga bilder inte något fult. Jag tycker det är vackert. Och ingen har visat kön eller onani här vad jag har sett. FL har dessutom MASSOR av olämpliga trådar för barn. Skulle råda dig att styra in dina barn på forum som har ett mindre vuxet klientel. (Kan ju vara lurigt menar jag.)

Den positiva sidan med Helkroppstråden är att alla varianter av kroppar får synas och får positiv feedback. Meningen är ju att det ska vara en feel good-tråd. Detta missbrukas ibland av människor som vill förlöjliga och sprida galla över de som vågar lägga upp bilder. Det är synd. Jag tror att det gör att många inte vågar lägga upp bilder som kanske skulle vilja.

Själv har jag fått en helt ny syn på min kropp efter att ha fått positiv respons på hur min kropp ser ut. Eftersom jag av naturen alltid varit magerlagd har jag haft stora komplex för utstående höftben, nyckelben och knän och inte velat visa mig i badkläder på strand och i badhus t ex. Nu känner jag mig mycket tryggare och nöjdare med min kropp! Det finns både kvinnor och män som tycker det är vackert också med små bröst och synliga höftben! Förlösande verkligen! Så för mig personligen har tråden varit en stor tillgång.

• Movit

Det där min vän var facit! Ett svar som genomsyrar vad syftet med denna tråd är! Fantastiskt skrivet Dress!{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (l.c)

...och vips så var trollet också bortaSkål

• Kattpappa08

Dress och alla ni andra snygga brudar...tack för era snygga och sexiga bilder. Ni har gjort min tråkiga vecka så mycket bättre Solig {#emotions_dlg.flower}

Synd att jag är så jävla fet. Skulle vilja ger er något i gengäld.

• Dress
    Nymulen skrev 2014-05-09 17:07:39 följande:
    Oh så bra du formulerar det många av oss vill säga. Puss o kram Dress. Och en pokal och ett fång fina blommor. 
    Tristan69 skrev 2014-05-09 17:08:53 följande:
    Amen!
    Anonym (l.c) skrev 2014-05-09 17:11:46 följande:
    Movit skrev 2014-05-09 17:25:47 följande:
    Det där min vän var facit! Ett svar som genomsyrar vad syftet med denna tråd är! Fantastiskt skrivet Dress!{#emotions_dlg.flower}
    Tack finaste ni! {#emotions_dlg.flower}

• straight arrow

Trevlig helg! 

Applåder! Väl talat!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Dress
    Kattpappa08 skrev 2014-05-09 17:28:03 följande:
    Dress och alla ni andra snygga brudar...tack för era snygga och sexiga bilder. Ni har gjort min tråkiga vecka så mycket bättre Solig {#emotions_dlg.flower}

Synd att jag är så jävla fet. Skulle vilja ger er något i gengäld.
    Meeen! Nu pratar du ju tokigt! Vi ska ju visa alla slags kroppar! Det finns säkert något som du tycker är ok. Kan vara enklare att börja med en detalj. Fötterna till exempel Flört Eller en arm. Eller bröstet. Benen... Listan kan göras lång. Behöver ju inte vara en helkroppsbild.

Heja på! You can do it! Skål
  • Tristan69
    nuärdetnog skrev 2014-05-09 17:27:46 följande:
    Tyvärr fröken med de väldigt runda tjocka ansiktet
    Sorgligt att du måste använda dig av sådana kommentarer för att framför din åsikt.

Anser du att personangrepp av det slaget stärker din ställning?
  • Tristan69
    Anonym (l.c) skrev 2014-05-09 17:25:59 följande:
    ...och vips så var trollet också bortaSkål
    Erbjuder fröken med "de väldigt runda tjocka ansiktet" att vila detsamma mot min axel och glömma bort alla dessa inskränkta små individerna som bara vill förstöra för andra eftersom de själva inte vågar/får vara med och leka. : )