• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (tråkigt)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-18 20:52:11 följande:

Personligen så tycker jag att en uppriktigt ursäkt är värd mycket och är förlåtande, att hålla på att älta detta kommer bara leda till mindre med lättklädda kroppar.

Tråkigt om någon blev sårad men någon gång måste man gå vidare! Så vad väntar ni på, av med kläderna och låt synderna fortsätta!

• Anonym (No tjafs)
    Umekillej skrev 2014-07-18 20:53:26 följande:
    Ja, hon postade många bilder och ja, hon fick fina kommentarer. Det är faktiskt poängen med den här tråden.
    Om någon annan känner att de inte duger bredvid henne är det knappast hennes fel. Jag kan förstå det då jag kan känna likadant när killar lägger upp bilder på sina tvättbrädor men jag har självinsikt nog att inse att mitt självförtroende är mitt problem, inte någon annans.
    Det är djävlig tråkigt när bittra människor får andra att känna sig dåligt. Nu bad hon visserligen om ursäkt men skadan var redan skedd. Lite djävla självkontroll skulle man väl ändå kunna begära. Tänk efter innan ni skriver bittra inlägg.

WORD!!!!!
  • Umekillej
    NyttNamn skrev 2014-07-18 20:53:05 följande:
    Bara läst sista sidan här, osar negativitet i tråden??! 

Skippar att bläddra tillbaks för fler sidor, bara trist med negativa människor.. 
    Önskar alla en riktigt god kväll! :-* 
    Underbart med någon som vill lyfta tråden Skrattande
    Puss på den.Flört
  • Mollsans
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-18 20:52:11 följande:

Personligen så tycker jag att en uppriktigt ursäkt är värd mycket och är förlåtande, att hålla på att älta detta kommer bara leda till mindre med lättklädda kroppar.

Tråkigt om någon blev sårad men någon gång måste man gå vidare! Så vad väntar ni på, av med kläderna och låt synderna fortsätta!

och som den gentleman och det goda föredöme du är så borde förstås du vara den första som sliter av dig kläderna och postar en bild?.Flört
  • Anonym (tråkigt)
    Umekillej skrev 2014-07-18 20:53:26 följande:

Ja, hon postade många bilder och ja, hon fick fina kommentarer. Det är faktiskt poängen med den här tråden.

Om någon annan känner att de inte duger bredvid henne är det knappast hennes fel. Jag kan förstå det då jag kan känna likadant när killar lägger upp bilder på sina tvättbrädor men jag har självinsikt nog att inse att mitt självförtroende är mitt problem, inte någon annans.

Det är djävlig tråkigt när bittra människor får andra att känna sig dåligt. Nu bad hon visserligen om ursäkt men skadan var redan skedd. Lite djävla självkontroll skulle man väl ändå kunna begära. Tänk efter innan ni skriver bittra inlägg.

Läs inlägget, vad i det var bittert! Var kritiserar jag någons kropp?

Jag konstaterade ett faktum som även andra uppmärksammat.
  • NyttNamn
    Ronga skrev 2014-07-18 20:53:05 följande:

Feel me bidrar med bilder och får komplimanger. Andra som delar lika många bilder lär få lika många komplimanger. Hur orkar man ens hänga ut någon? I den här tråden visar man bilder på sig själv..om folk har svårt att acceptera det så behöver dom inte hänga här.
    Ganska enkelt egentligen.

Tänker inte lägga mig i nån som helst diskussion om nånting här, men måste bara säga att här har du faktiskt fel goa Ronga.. 

Andra som delar lika många bilder, eller kanske dubbelt så många, kommer absolut inte få lika många kommentarer.. Det tror jag nog du håller med om när du tänker efter? 

Ta mig själv tex - halvtråkig blekfet morsa nästan dubbelt så gammal som en del andra i tråden, har aldrig i universums historia en chans att få så många kommentarer och komplimanger som denna tjejen nu i fråga    (vilket jag inte har några problem med, för att vara tydlig, men det var ett bra exempel)

Pour some sugar on me...
  • Mollsans
    NyttNamn skrev 2014-07-18 20:53:05 följande:
    Bara läst sista sidan här, osar negativitet i tråden??! 

Skippar att bläddra tillbaks för fler sidor, bara trist med negativa människor.. 
    Önskar alla en riktigt god kväll! :-* 
    detsamma! härlig bildSolig
  • Anonym (Kaponjär)
    Mollsans skrev 2014-07-18 20:57:36 följande:

och som den gentleman och det goda föredöme du är så borde förstås du vara den första som sliter av dig kläderna och postar en bild?.

För en kort sekund var det nära!
  • Umekillej
    Anonym (tråkigt) skrev 2014-07-18 20:57:50 följande:
    Läs inlägget, vad i det var bittert! Var kritiserar jag någons kropp?

Jag konstaterade ett faktum som även andra uppmärksammat.
    Jag har läst inlägget och jag kan bara konstatera att det verkar ha haft önskad effekt. Nästa gång kan du väl posta bilder själv istället om du tycker att en person dominerar tråden?
    Sedan har jag inte sett den här sortens kommentarer tidigare en eller ett fåtal postat massor med bilder i tråden. Jag undrar varför...
  • Anonym (No tjafs)
    Umekillej skrev 2014-07-18 21:05:57 följande:
    Jag har läst inlägget och jag kan bara konstatera att det verkar ha haft önskad effekt. Nästa gång kan du väl posta bilder själv istället om du tycker att en person dominerar tråden?
    Sedan har jag inte sett den här sortens kommentarer tidigare en eller ett fåtal postat massor med bilder i tråden. Jag undrar varför...
    Word igen!!