• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Ronga

Hoppas verkligen den bittra människa inte skrämt bort Feel me.

Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Anonym (Rollo)

Sign Feel me. Läs inlägg 77114, är du snäll.

• Anonym (harnånhårhär)

Hej, jag är en ganska tyst trådföljare, tittar ofta, kommenterar sällan. men nu måste jag få hålla med den "tråkiga bitterfittan" lite. Feel me har på 3 dagar postat lika mkt bilder som de andra gör på 3 veckor, och fått såååå mycket mer positiva kommentarer än de flesta andra. Ni har inte märkt hur lite alla andra (nästan) tjejer postat sedan Feel me gjorde entré? Alla killar superlativ och lovord över hennes kropp får såklart alla "vanliga" tjejer att känna sig fula. Kan hålla med om att det kanske vore bra om hon bjöd in till en blogg el liknande. Alla som postar bilder här vill såklart bli bekräftade Många tjejer här peppar och uppmuntrar varandra också, något som Feel me missat, slickar bara i sig alla killars uppmärksamhet. Nu lämnar jag tråden ett tag, vill se vanliga, olika kroppar av alla sorter.

• Anonym (No tjafs)
    Anonym (Rollo) skrev 2014-07-18 20:17:59 följande:

Sign Feel me. Läs inlägg 77114, är du snäll.

Allvarligt!! Det är väl skitsamma om hon bett om ursäkt?? Släpp hörnflaggan nu Rollokolan!
  • Anonym (No tjafs)
    Anonym (harnånhårhär) skrev 2014-07-18 20:23:51 följande:

Hej, jag är en ganska tyst trådföljare, tittar ofta, kommenterar sällan. men nu måste jag få hålla med den "tråkiga bitterfittan" lite. Feel me har på 3 dagar postat lika mkt bilder som de andra gör på 3 veckor, och fått såååå mycket mer positiva kommentarer än de flesta andra. Ni har inte märkt hur lite alla andra (nästan) tjejer postat sedan Feel me gjorde entré? Alla killar superlativ och lovord över hennes kropp får såklart alla "vanliga" tjejer att känna sig fula. Kan hålla med om att det kanske vore bra om hon bjöd in till en blogg el liknande. Alla som postar bilder här vill såklart bli bekräftade smile5.gif Många tjejer här peppar och uppmuntrar varandra också, något som Feel me missat, slickar bara i sig alla killars uppmärksamhet. Nu lämnar jag tråden ett tag, vill se vanliga, olika kroppar av alla sorter.

Vaddå?? Så din åsikt gäller då eller? Det är precis tvärtom! När det kommer in en vanlig tjej med självförtroende och snygg på riktigt i den här udda skaran så blir hon "trådkapare" och borde skaffa blogg? 89an och alla andra byter nick 26 gånger och bombar tråden, vilket jag tycker är okej! Men vad är skillnaden??
  • Anonym (Rollo)
    Anonym (No tjafs) skrev 2014-07-18 20:27:17 följande:
    Allvarligt!! Det är väl skitsamma om hon bett om ursäkt?? Släpp hörnflaggan nu Rollokolan!
    Du menar alltså att om någon förolämpar dig är det sak samma för dig om du får en ursäkt eller ej?
  • Anonym (tråkigt)
    Anonym (No tjafs) skrev 2014-07-18 19:01:54 följande:

vaddå? ska du be om ursäkt till en bitter brud som inte lägger 2 minuter i veckan på gymet?? men 20 timmar på familjeliv i vecka???? Jante-Sverige när det är som bäst!! "Du ska minsann inte tro att du är något" men vet du vad? Det är du! 100 ggr snyggare och trevligare än någon annan jag sett på FL....ever!!

Vad vet du om mina vanor eller min kropp? Och var kritiserade jag Feel me's utseende? Jag påpekade att hon kapat tråden och jag var tydligen inte ensam om den åsikten. Du har å andra sidan inte kommenterat någon annans bilder än FMs, lite sjukt.
  • Anonym (tråkigt)
    Anonym (No tjafs) skrev 2014-07-18 20:32:20 följande:

Vaddå?? Så din åsikt gäller då eller? Det är precis tvärtom! När det kommer in en vanlig tjej med självförtroende och snygg på riktigt i den här udda skaran så blir hon "trådkapare" och borde skaffa blogg? 89an och alla andra byter nick 26 gånger och bombar tråden, vilket jag tycker är okej! Men vad är skillnaden??

Du verkar läskigt besatt!
  • ölburk2
    Anonym (harnånhårhär) skrev 2014-07-18 20:23:51 följande:

Hej, jag är en ganska tyst trådföljare, tittar ofta, kommenterar sällan. men nu måste jag få hålla med den "tråkiga bitterfittan" lite. Feel me har på 3 dagar postat lika mkt bilder som de andra gör på 3 veckor, och fått såååå mycket mer positiva kommentarer än de flesta andra. Ni har inte märkt hur lite alla andra (nästan) tjejer postat sedan Feel me gjorde entré? Alla killar superlativ och lovord över hennes kropp får såklart alla "vanliga" tjejer att känna sig fula. Kan hålla med om att det kanske vore bra om hon bjöd in till en blogg el liknande. Alla som postar bilder här vill såklart bli bekräftade Många tjejer här peppar och uppmuntrar varandra också, något som Feel me missat, slickar bara i sig alla killars uppmärksamhet. Nu lämnar jag tråden ett tag, vill se vanliga, olika kroppar av alla sorter.

Ok, skriver heller inte här, inte nån tråd som drar, men jag instämmer i det du skriver.
    Så visst betyder ett tiidragande yttre så mycket mer än vad många försöker påskina.., ja i bland blir t.o.m patetisk hur vissa försöker släta över en ful kropp med lite fina ord..

Själv är jag bortskämd med att få titta på snygga kvinnokroppar, i Gambia dräller det av vackra kvinnokroppar, med perfekta häckar å bröst, vackra kvinokroppar som t.o.m skulle få Feel me, att tycka att livet är orättvist, att dom kvinnorna kan ha så snygga kroppar, utan att ens ha behövt besöka ett gym..

Ja, nu ska jag inte störa i tråden mer, ha de gott, å tänk på att inte leta efter problem, dom finner er ändå.
    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • Anonym (Rollo)
    Anonym (tråkigt) skrev 2014-07-18 20:35:52 följande:
    Du verkar läskigt besatt!
    Det kanske är hans tjejFörvånad