• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Fullofwin)

Tack NyttNamn för trendbrottet! Glad Mycket uppskattat!

Kikar här lite då och då, kommenterar för första gången nu.. Har då följaktligen inte heller lagt upp nån bild, detta mest för att jag inte känner mig comfy nog att göra det, men det är en annan femma..
    Håller annars med Ronga här ovan, att de flesta som lägger ut bilder får mycket komplimanger för dem, och det ska de med all rätt ha. Nu har FM lagt ut många bilder de senaste dagarna och fått många komplimanger för dessa, och jag kan köpa att man lägger ut fler när man får fin respons, det är väl ganska naturligt?
    Hade jag sett ut mer som, låt oss exempelvis säga Pilen, och lagt upp nån bild och fått trevlig feedback så hade jag med stor sannolikhet lagt upp fler.

Personligen har jag några favoriter själv här, men jag tycker att det är stort av alla som bidrar att göra det och det är väldigt fina och sensuella bilder, så därför ska alla ha credd för dem, och det är väl ofta syftet med tråden, att alla ska kunna lägga upp bilder utan att bli klankade på eller att känna sig mindre attraktiva än andra?

Ska sluta trötta ut er som orkat dravla er genom det här inlägget!
    Keep up the good work!

• Ronga
    NyttNamn skrev 2014-07-18 21:01:18 följande:
    Tänker inte lägga mig i nån som helst diskussion om nånting här, men måste bara säga att här har du faktiskt fel goa Ronga.. 

Andra som delar lika många bilder, eller kanske dubbelt så många, kommer absolut inte få lika många kommentarer.. Det tror jag nog du håller med om när du tänker efter? 

Ta mig själv tex - halvtråkig blekfet morsa nästan dubbelt så gammal som en del andra i tråden, har aldrig i universums historia en chans att få så många kommentarer och komplimanger som denna tjejen nu i fråga    (vilket jag inte har några problem med, för att vara tydlig, men det var ett bra exempel)

Jag lovar dig NN att du tillhör min topplista, och en annan som kallar sig 'blekfet' vars namn jag inte vill säga. 
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Anonym (89a)

Det är fredag kväll, kanske kan det vara så att Feel Me är ute och roar sig med vänner och kommer tillbaka senare under helgen? Alla sitter inte hemma Flört

• Umekillej
    Ronga skrev 2014-07-18 21:10:07 följande:
    Jag lovar dig NN att du tillhör min topplista, och en annan som kallar sig 'blekfet' vars namn jag inte vill säga. 
    Det är inte snällt att antyda att jag är blekfet Gråter
    Men å andra sidan, det är jag ju Flört
  • blomkrukan01

Kom igen nu. Nu tar alla varandra i handen och så sjunger vi We shall overcome. ...

Från tid till annan är vissa mer aktiva än andra. Och istället för att gnälla över att någon kapat tråden får väl varje person som stör sig på det lägga upp egna bilder. Dessutom är det fritt fram att kommentera hur många bilder man vill så länge tonen är god och beröm ges. Inga negativa kommentarer om kroppar...enligt trådskaparens önskemål. Håll hellre tyst om du ser något du inte gillar.

Så länge någon "kapar" tråden med att lägga upp bilder tycker i alla gall jag det är ok. Däremot att börja diskutera bullrecept eller andra ämnen får väl anses passa bättre i andra trådar :)

Grymt alla som postar härliga bumder och bjuder på er själva.

• NyttNamn

Nä men hörni, tar en till då. Bara för att... 

Pour some sugar on me...
  • Umekillej
    NyttNamn skrev 2014-07-18 21:21:23 följande:

Oj

Trosorna ser ut att vara på väg ner...

Väntar med spänning på nästa bild
  • Ronga
    Umekillej skrev 2014-07-18 21:15:28 följande:
    Det är inte snällt att antyda att jag är blekfet Gråter
    Men å andra sidan, det är jag ju Flört
    Minns inte hur du ser ut men feminorna verkar uppskatta dig!

Milf!! Även om alla inte tar de som en komplimang
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Licki2Luu

Pour some sugar on me...
    Bitvänlig bakdel! Yumm!