• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Movit
    NyttNamn skrev 2014-07-27 22:45:29 följande:
    Alltid lika jävla läcker!!!
    Anonym (#) skrev 2014-07-27 23:15:57 följande:
    Snyggt, snyggt som satan!
  • Mollsans
    Movit skrev 2014-07-27 23:46:23 följande:
    Det verkar så......dina hundar gillar mig?Oskyldig
    kanske lika bra att jag kapitulerar på en gång dåDrömmer
  • Anonym (#)
    Beundrare skrev 2014-07-27 23:41:42 följande:

[quote=73689710][quote-nick]Anonym (#) skrev 2014-07-27 23:15:57 följande:[/quote-nick]

. Det måste vara kyligt hos dig ;)

Inte så farligt faktiskt. Då ska du se när det är det ;)
    Movit skrev 2014-07-27 23:47:22 följande:
    Alltid lika jävla läcker!!!
    Anonym (#) skrev 2014-07-27 23:15:57 följande:
    Snyggt, snyggt som satan!
    Tack!
  • Movit
    Mollsans skrev 2014-07-27 23:48:26 följande:
    kanske lika bra att jag kapitulerar på en gång dåDrömmer
    Ja lika bra....du kan få sitta i soffan med dina hundar och mig...Kyss
  • blomkrukan01
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-27 23:12:00 följande:

Är du MH?

Så skulle man kunna titulera mig. Då vet jag vem du är :-O
  • Mollsans
    Movit skrev 2014-07-27 23:54:44 följande:
    Ja lika bra....du kan få sitta i soffan med dina hundar och mig?Kyss
    haha så oerhört generöst av dig!Solig
  • stief84

[quote=73689710][quote-nick]Anonym (#) skrev 2014-07-27 23:15:57 följande:[/quote-nick][/quote]

Wow wow, riktigt mumsigt det skulle vara och hugga in på dig.;)

• stief84
    Mollsans skrev 2014-07-27 22:50:58 följande:

listan kan göras lång med det viktigaste av allt, grundkravet för att man överhuvudtaget får komma med på listan över "tänkbart soffsällskap" är att man på ett finurligt och smart sätt lyckas charma mig?och det är inte helt lätt, hihi

Jag är övertygad om att det inte är helt lätt, men som den betuttade karl jag är i dig så ska jag allt försöka. För vilken galning skulle inte vilja spendera om så bara ett par sekunder tillsammans med dig. ;)
  • ÄngDal
    Mollsans skrev 2014-07-27 22:35:21 följande:
    och du överöser mig med komplimanger som vanligt, tack min käre vän. du hade gärna fått slå dig ner här med mig i soffan. spännande Scifi-film utlovas!Flört
    Frågan är om jag hade tittat så mycket på film om du legat in bikinin bredvid, det är tveksamt... ;)
  • ÄngDal
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-27 22:36:47 följande:
    Fick lite lustiga blickar när jag hade denna klädsel på mig i gymmet
    Haha, du är i alla fall grymt sexig, det kan vi slå fast :)