• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mysigast
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-27 22:36:47 följande:
    Fick lite lustiga blickar när jag hade denna klädsel på mig i gymmet
    Söt :)
  • Anonym (Nyvaken)
    ÄngDal skrev 2014-07-28 01:11:15 följande:
    Jag hoppas att du stannar kvar i tråden. Din vackra kropp vill jag och många andra se mer av.
    Han har redan sett mig naken så det kvittar ju... Blev mest chockad :-S
  • stief84
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-28 01:14:13 följande:

Vi andra ser hemskt gärna mer av det med.;) Så himla fin kropp!
  • ÄngDal
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-28 01:14:13 följande:
    Det förstår jag att du blev. Men jag förstår också att du blev igenkänd ? om jag fått se din kropp naken i verkliga livet och på nära håll skulle jag heller inte glömma bort hur den såg ut... :)
  • Anonym (Nyvaken)
    ÄngDal skrev 2014-07-28 01:19:53 följande:
    Det förstår jag att du blev. Men jag förstår också att du blev igenkänd ? om jag fått se din kropp naken i verkliga livet och på nära håll skulle jag heller inte glömma bort hur den såg ut... :)
    Haha nu var det ju jag som kände igen honom... Han kände inte igen mig :-0 hahaha snacka om att lämnat noll spår där
  • Anonym (Nyvaken)
    stief84 skrev 2014-07-28 01:17:55 följande:

Vi andra ser hemskt gärna mer av det med.;) Så himla fin kropp!
    Tack du
  • stief84
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-28 01:24:56 följande:
    Tack du

Så hemskt lite så. Du får gärna förgylla denna natt med ett verk till om du orkar? ;)
  • blomkrukan01
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-28 01:24:27 följande:

Haha nu var det ju jag som kände igen honom... Han kände inte igen mig :-0 hahaha snacka om att lämnat noll spår där

Hahaha kände igen dig hela tiden ;)

Hur i helskotta skulle jag inte känna igen dig?
  • Borkason
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-27 22:36:47 följande:
    Fick lite lustiga blickar när jag hade denna klädsel på mig i gymmet
    Älskar det där linnet alltså :D
  • Borkason

Hälsar tråden godmorgon med en repris