• minime0101

Helkroppstråden

Kan vara så... Men vet hur det är, har tre barn också... Man har inte den snyggaste kroppen längre... Men nog finns det alltid nån som borde älska den :D kram

• UrBalans
    minime0101 skrev 2013-02-26 11:22:56 följande:
    Kan vara så... Men vet hur det är, har tre barn också... Man har inte den snyggaste kroppen längre... Men nog finns det alltid nån som borde älska den :D kram
    Det finns en för alla... eller??? kram på dig
  • Anonym (blyg)
    Anton Chigurh skrev 2013-02-26 11:12:36 följande:
    Du är väl värd å vänta på, Blyger, det syns på långt håll.....Glad
  • mycketsaft
    Anonym (blyg) skrev 2013-02-26 10:46:56 följande:
    Såg nu att du faktiskt har lagt in en bild på dig.... Undra genast varför du inte skulle kunna ha såna jeans??? Du ser ju jätte fin ut!

Jag har så breda höfter (står i en bra vinkel så det syns inte så tydligt på den bilden) så om jag har jeans som är smala längst ner ser det ut som att jag har typ en meter brett arsel :p
  • minime0101

Haha japp... Du får komma in i den slutna tråden, så ska du se vad trevligt det är där :D trots att vissa anonyma har för sig att det inte är det...

• mycketsaft
    UrBalans skrev 2013-02-26 11:14:31 följande:
    Jag har inbillat mig att jag nog ser rätt normal ut för att vara en 3 barns mamma....  Men när karln inte gjort några närmanden på flera månader så tittar jag kritiskt på min egen spegelbild... Obestämd

Här får ni... är jag galen?? är karln galen??

karln är galen!
  • Anonym (blyg)
    mycketsaft skrev 2013-02-26 11:26:44 följande:

Jag har så breda höfter (står i en bra vinkel så det syns inte så tydligt på den bilden) så om jag har jeans som är smala längst ner ser det ut som att jag har typ en meter brett arsel :p
    Jag tror att det bara din känsla som säger att det ser ut som det... Fast å andra sidan så är man snyggast i dom kläder man trivs i
  • UrBalans
    minime0101 skrev 2013-02-26 11:27:07 följande:
    Haha japp... Du får komma in i den slutna tråden, så ska du se vad trevligt det är där :D trots att vissa anonyma har för sig att det inte är det...
    sluten tråd?
  • micke01
    minime0101 skrev 2013-02-26 11:22:56 följande:

Nu ljuger du igen. Det har du visst!!!
    Och du UrBalans verkar inte ett dugg ur balans! Skitsnygg!!!
  • UrBalans
    mycketsaft skrev 2013-02-26 11:27:25 följande:
    karln är galen!
    Är det nu jag ska börja packa väskan?? hahaha
Svar på tråden Helkroppstråden