Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

NeedfulThings skrev 2014-07-31 22:48:15 följande:

Bara för det så får du en till - alldeles färsk

Står i smyg och kollar jag med även om den var ämnad för Pilen! Gillar att kolla lite småkåt i smyg på dig...hoppas du inte kommer på mig! Sjukt sexig är den där välformade saken vid namn baken!
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-07-31 23:35:11 följande:

Du vet att du får titta hur mycket du vill Ja ner på knä och tillbe bara!

Japp! Sträcker fram en hand i mörkret och smeker dig över baken...ger en porrdask och kryper tillbaka i mörkret grymtade och hummande...den var len den!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-01 11:43:32 följande:

Var det bröst idag? Får väl göra ett försök eller två

Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-01 11:45:26 följande:

Och ett andra försök

Ojoj! Dig med lite smör på så är det dukat för äventyr! Du är grymt snygg, bra längd på håret med....
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Skönabönan) skrev 2014-08-01 11:09:21 följande:

Bjuder på bröst ja me...

Hörru skönaste böna! Jo undrar då jag är rätt bra på att just böna och be så att...jo det jag skulle komma till var...

Din lilla stjärnstopp snälla kan inte vi få se en liten del av ditt ansikte, snäääääällaaaaaaa...snälla...snälla.. Fan jag är riktigt bra på det här med att böna!
  • Anonym (Kaponjär)
    Amys skrev 2014-08-01 10:20:30 följande:

Bara bröst..

Ja och det är jag obeskrivligt glad för...skulle inte alls sett lika bra ut med hår, räcker nog med mitt lurv!

Vilken mage du har, så snygg!
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-08-01 15:45:55 följande:

Nu ska jag iväg på äventyr hela helgen, så jag lämnar er med denna bild på mina inoljade tuttar

Du är en makalöst fantastiskt vacker kvinna/tjej/människa...oljade eller inte så är dom där brösten dom mest attraktiva/snygga/härliga/vackraste som jag sett, du är rakt igenom obeskrivligt vacker!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 18:47:33 följande:

Mina tuttar är absolut inget att visa upp!

Är det visst! Hur vackra som helst!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 19:00:03 följande:

Hahahahaha..här har vi väldigt olika åsikter....hörru! Vad har vi sagt om boobs snack?!  

Jävlar sorry glömde helt ärligt bort! Förlåt! <3
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Skönabönan) skrev 2014-08-01 20:30:29 följande:

En liten bit ansikte önskades...

Åhhh du milde, vad du var vacker!!! Vilken kyssvänlig mun...gudars! Ja vad säger man? Dig skulle man verkligen vilja se mellan fyra ögon, fyra händer och fyra läppar i sommarnatten...wow!

Tack!!!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Skönabönan) skrev 2014-08-01 20:30:29 följande:

En liten bit ansikte önskades...

Åhhh du milde, vad du var vacker!!! Vilken kyssvänlig mun...gudars! Ja vad säger man? Dig skulle man verkligen vilja se mellan fyra ögon, fyra händer och fyra läppar i sommarnatten...wow!

Tack!!!
Svar på tråden Helkroppstråden