Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

KenKen skrev 2014-08-05 16:48:24 följande:

Ojjdå, ursäkta! Jag tänkte väl inte så långt.. Ska inte hända igen..

Haha...nej jag tappade fokus själv så jag förstår dig och klandrar inte att tankarna var på annat håll!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-05 17:14:18 följande:

Tack. Dom kanske kommer med på bild nån gång.Jag skulle nog kunna brotta ner dig om du tittade på min kropp.

Tack

Haha...vadå får jag inte ens kolla? Nu har du iaf din chans, jag är helt slutkörd! Ja jag orkar knappt skriva nu...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (The gap) skrev 2014-08-05 17:48:04 följande:

Pose-fritt i all ära men en sann blondin måste ju följa sina instinkter också.

Mycket kläder för en dag som denna.... Sen är det verkligen imponerande att du burit 3 små, man blir osökt att fundera vart du hade dom? Snyggt hur som...men snälla nästa gång, mer hud tack är alldeles för mycket på den där kroppen...för att göra sig rättvisa!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-05 21:01:59 följande:

Då kan vi ju börja med att du visar hur mycket mera hud du menar hahaha

Haha...kan jag väl, är bara att skicka en nakenbild så ska jag rita på bilden hur jag menar!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Newbiedobidoo) skrev 2014-08-06 09:53:26 följande:

Jag känner igen dig!!

Vissa saker ska vara osagt...vissa saker ska vara oskrivna! Bra jobbat!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-06 22:21:08 följande:

Jag bjuder på en sista bild för nu verkar det som ni har tröttnat på mina bilder.

Inte har vi tröttnat heller, finns ett liv även utanför tråden! Man hinner inte med allt...

Jag kanske ska anställa en person som kommenterar här, frågan finns det någon som kan det lika bra som jag....menar jag är ju bara för fantastisk av mig, måste säkert betala miljoner för att hitta en jämlik en!

//Brottarkungen
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-06 21:56:43 följande:
    Jaja...sött kan vara rött...blått är inte grått...skönt är skönt och mums mums är brun! Snygg trasor...!
  • Anonym (Kaponjär)
    Fru38 skrev 2014-08-07 15:07:58 följande:

Tyvärr klar här.

Väldigt tråkigt får jag lov att flika in med. Hoppas du kommer på andra tankar! Kanske om jag ber lite snällt...snäääääälla?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-07 17:28:04 följande:

Det är ju du som brukar vara bäst på att kommentera men dom andra som följer tråden har slutat att kommentera mina bilder och då torde jag att dom har lessnat på mina bilder

Haha....ja visst är jag bra? Men om du säger bäst så...ja du har nog rätt! Tycker du ska fortsätta posta...iaf. Men lovar inte att jag hinner med att kommentera allt...även om man inte tror det så har jag faktiskt ett liv!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (tråkigt) skrev 2014-08-07 17:52:27 följande:

Bekräfta mig!!!!!

Ursäkta men du fick inte med bilden. Blir ju lite lättare att ha något att bekräfta... Men du är duktig att stava, ja bättre än mig, för ibland är det katastrof från min sida, sen var utropstecknen väldigt talande med vad du vill med meningen. Ja du är riktigt duktig!
Svar på tråden Helkroppstråden