Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Anonym (Solar) skrev 2014-08-05 06:02:10 följande:

God morgon bild

Himmel och pannkaka! Haha....jag hade nog haft svårt att brottas men den där! Du är snyggt söt, väldigt söt...ja på ett snyggt vis, och med den där kropp så blir det styggt på ett härligt plan!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-05 00:14:56 följande:
    Söt tom ruta....öööö!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-05 09:12:41 följande:

Så kan det gå

Haha...ja men med kompensationen så var det värt en tom ruta!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-05 09:24:14 följande:

Hahaha...låt det inte bli nån dålig ovana nu kan ju inte hålla på så vettu!  

Förresten bara att kompensera tillbaka

Haha...du känner nog mig alldeles för bra för att inte tro annat än att detta blev en vana direkt!

Haha...har inte tid, vissa jobbar!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (The gap) skrev 2014-08-05 09:25:35 följande:

Finskor på! Det är ju insidan som räknas men FAN vad snygga ni är! :)

Trevligt med skor och kläder ungefär ibland! Ibland är det trevligt utan, ofta...ja jämt...så hur löser vi detta?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-05 09:39:51 följande:

Ja jag gör ju det men jag kan bli väldigt envis också! 

Hade en till bild, men nu har inte jag heller tid längre

Haha...jojo! Snart kliar det i fingrarna och du kan inte stå emot suget, så det så! Det där funkar inte på mig...trodde du redan har försökt...många gånger!
    Anonym (:) 6) skrev 2014-08-05 09:49:37 följande:

Bortförklarningarnas mästare, seså kom igen nu!

(förlåt,kan inte låta bli, , men du bjuder på det! )

Haha...tvål och ål är halt! Kaponjär är lika ungefär! Tur att jag är bra på något, mästare det är en fin titel det, jag gör mitt bästa!
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-08-05 12:13:53 följande:

Idag tänkte jag att ni skulle få se den riktiga NT, rakt upp och ner, utan poser!

Det är lätt att framkalla rundare former och mer timglas genom att bara svanka lite, eller att tex böja på ett knä.

Men ja, så här ser jag ut Hoppas jag är ok ändå

Tycker du bara ytterligare har påvisat hur otroligt underbart vacker du är, en kropp som som mer än gärna hade fått varit nära min... Kort och gott, du är...ja...du är underbar!
  • Anonym (Kaponjär)
    KenKen skrev 2014-08-05 16:31:13 följande:

Hmm när kommer första könsorganet?! :)

Var inte naiv...du tror inte det har förekommit under snart trådens 7800 sidor? Men du kommer få varning och efter flertal upprepningar så blir du avstängd om du gör det.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-05 16:39:16 följande:

Var inte naiv...du tror inte det har förekommit under snart trådens 7800 sidor? Men du kommer få varning och efter flertal upprepningar så blir du avstängd om du gör det.

Haha...kollade snabbt på NeedfulThings när jag skrev sidorna....hon är farlig.

Absolut förenat med livsfara att kolla på henne och köra bil, obs obs! Men nu gjorde ju jag inte det som tur var, kunde varit en Kaponjär mindre!
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-08-05 16:36:39 följande:

Känner mig extra snäll idag, så här kommer två till

Hua....nu du! Flinar mer än någonsin... Hetare än helvetet...mer bländande än grön laser... Om jah fick välja det sista jag såg så var det dig!
Svar på tråden Helkroppstråden