• Anonym (för tillfället)

Helkroppstråden

Anonym skrev 2012-12-19 18:16:18 följande:
    Jag klurade ett tag på att kanske lägga ut en bild, men sen sa min make (som e värsta data nissen så jag förstod knappt hur han menade) men iallfall att dom flesta mobiler har gps, och laddar man då upp en bild som har gps i sin tele, kan man "kolla upp" vart personen tog kortet. så tex tog kortet i badrummet, så kan man följa gpsen till hem adressen. och då vet alla vem hon tex med heta kroppen bor och vilken adress osv och det vill jag inte ens riskera så det törs jag inte haha.

Så nej tyvärr lägger jag inte upp en bild.. men fan vad jag e sugen på att göra det :P 
    Lägg upp från datorn då? eller stäng av gps-funktionen på telefonen först?
  • Scarlet 0007

Ett litet bidrag kan jag också lämna. Mer kropp än detta blir det inte då jag också har bläck här och där som jag vill lämna utanför bilden. Men iaf:

• Anonym (Polly)
    Anonym skrev 2012-12-19 18:23:03 följande:
    hahaha jodå allt går..
    hur?
    /uppriktigt nyfiken
  • Planta
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-19 18:26:07 följande:
    Ja, det var en komplimang. Du ser väldigt stor o stark ut, jag hoppas att du e snäll?

Den här tråden är fantastisk, jag kan liksom inte bestämma mej vilken kroppstyp som är finast på varken män eller kvinnor. Det är som att jämföra pioner med vitsippor, eller Paris med storskogen, eller champagne med  té och ostmacka- det går inte för det är fint på olika vis.
    Jag är som Bamse :)
  • Anonym (Noelle)

Om någon undrar har jag fött ett barn =) Ganska nöjd efter omständigheterna, däremot stör jag mig lite på ett ärr jag har som inte syns på bilderna ovan. Men ingen har kommenterat det så det kanske inte är så illa som jag tänker mig.

• 2012mamma
    Max skrev 2012-12-18 16:54:09 följande:

Här är jag, det fick bli profilbilden 
    Het!
  • Anonym

Nu kommer Mutter80 att dö kränkthetsdöden.

• Planta
    Anonym skrev 2012-12-19 18:32:53 följande:
    gaahahaha
  • Scarlet 0007
    Jupp!
  • Anonym (Polly)
Svar på tråden Helkroppstråden