• Anonym (Hmm)

Helkroppstråden

Oj!! Här har man inte mycket att komma med, typ ett par tunga tråkiga bröst bara.. Alla är jättefina, killar som tjejer

• KalleKalleKutta

Anonym (2barnsmamma) skrev 2012-12-19 15:03:29 följande:
    Råkade klicka iväg det innan jag la till bilden, här kommer den...  det blev en tomtemössa till snippan :)

Får tacka för denna mycket fina bild!! Du har kroppen av min drömtjej! Ser gärna mer!

Här kommer en på mig, har tyvärr ingen på helakroppen utan bara denna som jag postatde i en annan tråd på FL om träningstips tidigare.
  • Anonym (badsugen)
    Planta skrev 2012-12-19 14:52:01 följande:
    Både hud och kläder och halvbild. Inte för naket eller slampigt, alla nöjda? :D

Jaa.
  • Putt B
    Anonym (Jagvågarockså) skrev 2012-12-19 16:26:08 följande:

Bra där !!

Alla borde våga...
  • Planta
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-19 16:24:40 följande:

Jaa.
    Tack. Tror jag iaf :D
  • Anonym (Jagvågarockså)
    Putt B skrev 2012-12-19 16:28:15 följande:
    Bra där !!

Alla borde våga...
    Eller hur, ibland blir man mer vågad ;)
  • Anton Chigurh
    Anonym (Jagvågarockså) skrev 2012-12-19 16:26:08 följande:

Du har inte den optimala kroppen, men du är tamejfan värd en sån här. Tummen upp. Verkligen...Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Jagvågarockså)
    Anton Chigurh skrev 2012-12-19 16:32:19 följande:
    Du har inte den optimala kroppen, men du är tamejfan värd en sån här. Tummen upp. Verkligen...Glad
    Nej, 
    Nej, långt ifrån optimala kroppen, men är ju lika värd ändå ;) Tusen tack!!
  • Anonym
    Mutter80 skrev 2012-12-19 12:41:34 följande:
    Ja du, lägga ut sin kropp på en familjelivssida, helt smaklöst!!! Slampor vill visa upp sig, de vill ha bekräftelse från andra att de duger... eller får ni inte de från era respektive!
    Med tanke på händelserna i Göteborg de senaste dagarna så kan det vara på sin plats att ligga lågt med slutshaming...
Svar på tråden Helkroppstråden