• Putt B

Helkroppstråden

Farau skrev 2012-12-19 16:47:54 följande:
    Bilden kom inte med ;( försöker ordna det annars kolla min profil ;)
    Grymt med nakenbad.. fick man lite sommarkänsla direkt... jävla årstid det här !!
  • Putt B
    Alltid Daph skrev 2012-12-19 16:50:32 följande:

Många! Hand i sidan, böja ena benet för att få finare form osv. Ser så fånigt ut. Men fina kroppar som det är roligt att titta på. =)
    Ok.... tur man stod som en hösäck själv då...
  • Tom Araya
    Anonym (Jagvågarockså) skrev 2012-12-19 16:26:08 följande:

Naturlig och fin bild...nysolad?

Får man fråga vad du har i påsen?
  • Alltid Daph
    Putt B skrev 2012-12-19 16:53:48 följande:
    Ok.... tur man stod som en hösäck själv då...
    Verkligen! Sånt blir det pluspoäng för. Men jag ska inte hyckla, visst skulle jag också VILJA dra på mig högklackade stövlar och svanka lite med böjt ben, men jag skulle tvinga mig att låta bli. =)
  • mammatill2rara

Naknare än så blir det inte än onsdag som denna:)

har två barn (om det nu speglar in... såg att många andra skrev antalet barn dem har)
    Ni andra är mycket modiga som vågar visa mer än bara armar, bra gjort!:)

• octopuzz

Appropå det här med att posa/inte posa.... Så kan jag bjuda på en naturlig "mitt i hoppet"-bild med tillhörande grimas! Enjoy hahaha

• Anonym (Jagvågarockså)
    Tom Araya skrev 2012-12-19 16:54:29 följande:
    Naturlig och fin bild...nysolad?

Får man fråga vad du har i påsen?
    haha! Ja, jag var ute på fyrhjuling i tio mil på grekland så brände mig rejält på mage och knän.. i påsen är det tvättmedel.. var iväg så länge så hade med oss tvättmedel för att kunna tvätta själva =)
  • Anonym (en annan dag)
    Vilda Tiger skrev 2012-12-18 21:54:05 följande:

ca 70 kg. 164 cm.

Är ganska nöjd.
    Men va? Har du verkligen skrivit in rätt siffror nu? Jag är själv 164 cm och väger 57 kg men jag tycker att du ser lite smalare ut än mig typ överallt. Jag fattar ingenting.

Älskar tråden förövrigt!  Tycker visst att det är en feelgood tråd, blir bara glad! Heja alla som postar!

Till moralisten: Det sitter väl lika många snuskiga kvinnor som gubbar bakom skärmarna i den här tråden?. Är det bara gubbar som får vara snuskiga? Snacka om att göra skillnad på kvinnor o män. 
Svar på tråden Helkroppstråden