• Anonym

Helkroppstråden

Anonym (Allie) skrev 2013-03-07 09:53:41 följande:
    Varför är den slutna tråden så bra? får man ha mer naket? o man får inte vara anonym förstås...?

Det är egentligen en ganska tråkig grupp och består till största del av ca 10-15 medlemmar av över 100 st som använder bildtråden till att vara en chatt sinsemellan. Om du som ny kommer in och postar en bild kommer den att vara förpassad inom 10 min pga att dessa 10-15 gör att den försvinner i allt chattande. Av dessa 10-15 så är det  5-6 st som lägge upp nya bilder, några är väldigt glada i att visa sin kuk i närbild, gärna hur dom sprutar över ett handfat  t e x eller en closeup på sin fitta. Resten av dom kör med repriser på sina bilder dom visat 7 ggr tidigare.

Ni som strävar efter att få vara medlemar i gruppen, ni missar inget. Jag bara väntar på den dagen då någon kommer att komma med i gruppen och börja spara ner alla bilder som postats där och sedan lägger ut det på någon annan sida så att alla kommer åt bilderna. Men så långt tänker nog inte alla att det KAN ske.

Nej jag är inte medlem i tråden längre så ni admins i tråden behöver inte gnälla.

• Anonym (badsugen)

Tack Ander för imponerande bilder!

(Synd att tråden blivit en tråd om en annan tråd, men allt har en ände)

• Anonym (Allie)
    Anonym skrev 2013-03-07 10:24:36 följande:

Det är egentligen en ganska tråkig grupp och består till största del av ca 10-15 medlemmar av över 100 st som använder bildtråden till att vara en chatt sinsemellan. Om du som ny kommer in och postar en bild kommer den att vara förpassad inom 10 min pga att dessa 10-15 gör att den försvinner i allt chattande. Av dessa 10-15 så är det  5-6 st som lägge upp nya bilder, några är väldigt glada i att visa sin kuk i närbild, gärna hur dom sprutar över ett handfat  t e x eller en closeup på sin fitta. Resten av dom kör med repriser på sina bilder dom visat 7 ggr tidigare.

Ni som strävar efter att få vara medlemar i gruppen, ni missar inget. Jag bara väntar på den dagen då någon kommer att komma med i gruppen och börja spara ner alla bilder som postats där och sedan lägger ut det på någon annan sida så att alla kommer åt bilderna. Men så långt tänker nog inte alla att det KAN ske.

Nej jag är inte medlem i tråden längre så ni admins i tråden behöver inte gnälla.

Jag kommenterar inte innehållet då jag gillar att skapa mig en egen uppfattning.

Men dock var jag inte intresserad av att delta i gruppen. Var mer nyfiken på varför det var värt och stå i kö och vad som gjorde den speciell.

Men kul för er som gillar den!
  • Mattias39

Anonym (badsugen) skrev 2013-03-07 10:41:32 följande:
    Tack Ander för imponerande bilder!

(Synd att tråden blivit en tråd om en annan tråd, men allt har en ände)
    Vi kan väl försöka ändra det tillsammans, badsugen?
    En repris än så länge dock...
  • Anonym (Allie)
    Mattias39 skrev 2013-03-07 12:00:30 följande:
    Härliga Mattias. Du är sjukt snygg!!!
  • Mattias39
    Anonym (Allie) skrev 2013-03-07 12:02:55 följande:
    Härliga Mattias. Du är sjukt snygg!!!

Tack, det vet jag att du också är...så jag längtar redan efter din nästa bild... Flört
  • ander25k
    Bra mitten parti ( Bröstrygg )
  • Anton Chigurh
    ander25k skrev 2013-03-07 10:15:21 följande:
    Lägger in ben bild och tackar
    Snygga ben, Anders, riktigt snygga....Skål
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Jag tycker mig se bra anlag för att bygga på mer Mattias, hur går det med träningen...Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Mattias39
    Anton Chigurh skrev 2013-03-07 15:18:07 följande:
    Jag tycker mig se bra anlag för att bygga på mer Mattias, hur går det med träningen...Glad
    Det rullar på ganska ok....mest löpträning och konditionsträning dock...men försöker ett 2-3 ggr/vecka på gymmet iaf...
    Men inte i din klass än Anton Glad
Svar på tråden Helkroppstråden