• Anton Chigurh

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2013-03-07 15:20:46 följande:
    Det rullar på ganska ok....mest löpträning och konditionsträning dock...men försöker ett 2-3 ggr/vecka på gymmet iaf...
    Men inte i din klass än Anton Glad
    Du skall inte jämföra dig med mig, Mattias, eller någon annan heller för den delen, du skall se till dig själv och dina resultat, det är det enda som spelar roll, och det gläder mig att det tuffar på för din del, det gläder mig mycket....Glad

Jag har tränat en jävla massa år, så skit i mig, Mattias, helt och hållet, och kör på så gott det går, jag önskar dig all välgång med din träning...Skål
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Mattias39
    Anton Chigurh skrev 2013-03-07 15:30:46 följande:
    Du skall inte jämföra dig med mig, Mattias, eller någon annan heller för den delen, du skall se till dig själv och dina resultat, det är det enda som spelar roll, och det gläder mig att det tuffar på för din del, det gläder mig mycket....Glad

Jag har tränat en jävla massa år, så skit i mig, Mattias, helt och hållet, och kör på så gott det går, jag önskar dig all välgång med din träning...Skål

Jodå, det var inte så jag menade...jag jämför bara med mig själv...men man kan ju vara imponerad av andra ändå :)
  • Anton Chigurh
    Mattias39 skrev 2013-03-07 15:44:04 följande:

Jodå, det var inte så jag menade...jag jämför bara med mig själv...men man kan ju vara imponerad av andra ändå :)
    Jodå, såklart, Mattias, och tack....Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (badsugen)

[quote=69072674][quote-nick]Mattias39 skrev 2013-03-07 15:20:46 följande:[quote-nick]Det rullar på ganska ok....mest löpträning och konditionsträning dock...... [/quote]

Inte springa för fort Mattias, då hinner ingen vila ögonen när du springer förbi ju.

• Mattias39
    Anonym (badsugen) skrev 2013-03-07 16:00:08 följande:
    [quote=69072674][quote-nick]Mattias39 skrev 2013-03-07 15:20:46 följande:[quote-nick]Det rullar på ganska ok....mest löpträning och konditionsträning dock...... [/quote]
    Inte springa för fort Mattias, då hinner ingen vila ögonen när du springer förbi ju.
    Jag lovar, att om det ligger en badsugen kvinna som ser ut som dig längs vägen , så finns det inget i världen som kommer att få mig att springa vidare...!! Solig
  • ander25k
    Anton Chigurh skrev 2013-03-07 15:16:25 följande:
    Snygga ben, Anders, riktigt snygga....Skål
    Tack , själv är jag missnöjd , får inte volymen som jag vill ha , tror åldern tar ut sin rätt där
  • Nanime

Kickar igång tråden lite då det verkar vara låg aktivitet här inne :P

• Qwerty85
    Nanime skrev 2013-03-08 21:37:49 följande:
    Kickar igång tråden lite då det verkar vara låg aktivitet här inne :P

Jag med då!

• NoteturNomen

Nanime & Qw... Fina!! :)

Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow.
  • Qwerty85
    NoteturNomen skrev 2013-03-08 21:56:33 följande:
    Nanime & Qw... Fina!! :)
    Tackar! Känns skönt att höra från en sån vacker dam Skäms
Svar på tråden Helkroppstråden