• lilletrille

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-03-10 13:31:33 följande:
    Mmm ligger lite i det. Som med öl ungefär fast man slipper eller går miste om att bli full...

Är nog dags för en kaffe apropå törst  
    mm, lite så :)

Du vet väl att man skall dricka två glas vatten för varje kopp kaffe man dricker, va?
  • Anton Chigurh
    lilletrille skrev 2013-03-10 13:34:47 följande:
    mm, lite så :)

Du vet väl att man skall dricka två glas vatten för varje kopp kaffe man dricker, va?
    Huva. Jag som är en riktig kaffekäring, blir 12 - 15 koppar per dag....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lilletrille
    Anton Chigurh skrev 2013-03-10 14:33:12 följande:
    Huva. Jag som är en riktig kaffekäring, blir 12 - 15 koppar per dag....
    Men Anton! 12-15 koppar, det kan ju verkligen inte vara nyttigt!?

Jag får koffeinchock och börjar skaka efter 4 :)
  • Anton Chigurh
    lilletrille skrev 2013-03-10 14:41:46 följande:
    Men Anton! 12-15 koppar, det kan ju verkligen inte vara nyttigt!?

Jag får koffeinchock och börjar skaka efter 4 :)
    Jodå, jag mår toppen, tro inget annat....Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • mycketsaft
    George 1 skrev 2013-03-10 13:10:25 följande:
    Hur fan blir ett kattskrälle porrig !!!!!
    Hon är ju naken! Porrigare än så blir det knappt!

Och tack alla snälla :) 
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-03-10 15:33:05 följande:

Skulle vara om du visar bild på Damen ifråga i en prekär situation med en annan herre...

Jag tror alla läsare förstår vad jag menar med prekär, jag vill inte ta grövre ord än som så i min mun. Jag har faktiskt ett rykte att tänka på..... 
  • lilletrille
    mycketsaft skrev 2013-03-10 15:33:05 följande:

Apropå det; har du frågat henne om det är ok? Lite integritetskränkande kan jag tycka annars. Slänga upp nakenbilder på andra.. ;)
  • Anton Chigurh
    lilletrille skrev 2013-03-10 15:39:50 följande:
    Apropå det; har du frågat henne om det är ok? Lite integritetskränkande kan jag tycka annars. Slänga upp nakenbilder på andra.. ;)
    Fan, Trille....så långt har jag inte tänkt. Det luktar fängelsestraff för min Saftis här !!!

Jag kan inreda ett rum i källaren med handbojor och allt, det kan mycket väl klassas som fängelsecell. Om Saftis nu blir dömd. 
  • lilletrille
    Anton Chigurh skrev 2013-03-10 15:44:30 följande:
    Fan, Trille....så långt har jag inte tänkt. Det luktar fängelsestraff för min Saftis här !!!

Jag kan inreda ett rum i källaren med handbojor och allt, det kan mycket väl klassas som fängelsecell. Om Saftis nu blir dömd. 
    Tänker du Fritzla henne? Låter läskigt och lite spännande.. :D
Svar på tråden Helkroppstråden