• Anton Chigurh

Helkroppstråden

George 1 skrev 2013-03-11 14:14:03 följande:
    Aha, en liten snuskis som tittar på brudarna......
    Motivera varför inte ? 
    Folk skall må bra av att posta här, det är en "feel-good tråd" ingen tävlingstråd. Och det vet du så jävla väl om redan, George, fattar inte varför du kommer med ett sånt korkat förslag. Eller jo, du gör det för att provocera, det fattar ju vem som, men det är ett patetiskt försök, det måste jag erkänna.....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nanime
    Anton Chigurh skrev 2013-03-11 14:49:55 följande:
    Folk skall må bra av att posta här, det är en "feel-good tråd" ingen tävlingstråd. Och det vet du så jävla väl om redan, George, fattar inte varför du kommer med ett sånt korkat förslag. Eller jo, du gör det för att provocera, det fattar ju vem som, men det är ett patetiskt försök, det måste jag erkänna.....

• NoteturNomen
    Anton Chigurh skrev 2013-03-11 14:49:55 följande:

{#emotions_dlg.flower}
    Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow.
  • cphilip
    Nanime skrev 2013-03-11 14:57:04 följande:

Mycket fint! Man blir torr i munne och ofokuserad som många andra lär bli!
  • Anonym (Allie)

Tack ni, ni är för goa :) det vet ni ju att jag tycker !

Fan Allie! Nu sitter jag och är kåt och ofokuserad på jobbet på grund av dig!!!![/quote]

• Anonym (Allie)

Mäh...skulle ju citera mer. Anton å straight arrow å ja ni vet. Tack hur som! :)

Anonym (Allie) skrev 2013-03-11 16:28:50 följande:

Fan Allie! Nu sitter jag och är kåt och ofokuserad på jobbet på grund av dig!!!!

[/quote]
  • cphilip
    Anonym (Allie) skrev 2013-03-11 16:28:50 följande:

Fan Allie! Nu sitter jag och är kåt och ofokuserad på jobbet på grund av dig!!!![/quote]
    You're welcome and we're blessed!
  • George 1
    Nanime skrev 2013-03-11 14:57:04 följande:

Fegis !
    Varför visar du inte " the nipples " ???? 
  • Nanime
    George 1 skrev 2013-03-11 18:00:20 följande:

Fegis !
    Varför visar du inte " the nipples " ???? 
    För att bilden då blir borttagen ;)
Svar på tråden Helkroppstråden