• NOEL75

Helkroppstråden

pink dolly skrev 2013-03-10 22:14:38 följande:
    Noel: Hahaha, antagligen. Fortsätt får du se ;)
    Hmmm....du blev den hundrade besökaren på min sida. Du har rätt att hämta ut valfri present ur mitt presentskåp.... Handtag, famntag, klapp eller kyss... sen finns det några hemliga luckor också...
  • pink  dolly

Noel: Åh, grattis till mig! Om jag väljer en hemlig lucka, vad får jag då? Vill ju inte att det ska vara sämre än i dom andra

• Anonym (badsugen)
    Anonym skrev 2013-03-10 22:16:02 följande:
    Tar mod till mig och outar min kropp för omvärldens domare. :) Fast så modigt är det ju inte som anonym förstås...

195cm. 89kg.

Du är sjukt snygg och het, det är såå fint med de där linjerna på magen.
  • Mattias39
    pink dolly skrev 2013-03-10 17:08:36 följande:
    Aaah...Dockan?!?!? Det var inte igår...Så roligt att se dig igen...och vilken omstart....sjukt snygg du är!!! Tungan ute
    Nu inser jag hur mycketdu varit saknad...
  • Anonym
    Anonym (badsugen) skrev 2013-03-11 07:29:53 följande:

Du är sjukt snygg och het, det är såå fint med de där linjerna på magen.
    Tack! VIlken start på veckan :)
  • pink  dolly

Mattias: Tack ;) Ja lite ska jag väl kunna bidra... Och detsamma, du har verkligen snygg rygg!

• NOEL75
    pink dolly skrev 2013-03-11 06:42:29 följande:
    Noel: Åh, grattis till mig! Om jag väljer en hemlig lucka, vad får jag då? Vill ju inte att det ska vara sämre än i dom andra
    Vad du får vet du ju först när du valt den hemliga luckan så klart....Men kan avslöja att du kommer få möjlighet att lämna in önskemål....Kyss
  • Mattias39
    pink dolly skrev 2013-03-11 08:36:13 följande:
    Mattias: Tack ;) Ja lite ska jag väl kunna bidra... Och detsamma, du har verkligen snygg rygg!

Tack :)
    Ser fram emot ditt nästa "lilla" bidrag... Glad
  • cphilip
    mycketsaft skrev 2013-03-09 22:39:26 följande:
    Då kommer kvällens outfit, ursäkta att den är så kass, orkade inte rengöra spegeln innan så det blev både suddigt och "kletigt"

Åh, bra skit!
Svar på tråden Helkroppstråden