• Anonym (Allie)

Helkroppstråden

cphilip skrev 2013-03-11 11:16:09 följande:
    Now we're talking! Fina fisken!
    Mattias39 skrev 2013-03-11 11:23:41 följande:

Shit...Allie!!! Har längtat lääänge efter ett nytt bidrag från dig...! Och nu när det kom överträffar du ALLT! Så otroligt fin,snygg,vacker bild...och samtidigt väldigt sexig!
    Och vilken kropp du har!!! Tungan ute
    GISSA om det dyker upp många idéer på vilka aktiviteter jag skulle vilja göra med dig...Drömmer

TACK!!

Tack!!  Ni är ju för jäkla fagra själva ni två! Aktiviteter gillar vi ju btw Solig
  • cphilip
    Anonym (Allie) skrev 2013-03-11 11:27:53 följande:

Tack!!  Ni är ju för jäkla fagra själva ni två! Aktiviteter gillar vi ju btw Solig
    Äsch då... Skäms
  • Anonym (Allie)
    Mattias39 skrev 2013-03-11 11:30:07 följande:

Har lite dåligt med nya bilder, och inga bilder i Allies klass...men iaf...
    cphilip skrev 2013-03-11 11:32:26 följande:
    Äsch då... Skäms

Oj jo! Ni är ju helt grymt fina! Och Mattias, man ska inte jämföra sig har vi ju sagt!? {#emotions_dlg.flower}Solig
  • cphilip
    Anonym (Allie) skrev 2013-03-11 11:34:09 följande:

Oj jo! Ni är ju helt grymt fina! Och Mattias, man ska inte jämföra sig har vi ju sagt!? {#emotions_dlg.flower}Solig
    Tack, du är snäll...och fin!
  • Mattias39
    Anonym (Allie) skrev 2013-03-11 11:34:09 följande:

Ja just det, så var det.... Glad
    Anonym (Allie) skrev 2013-03-11 11:27:53 följande:

Trevligt... Drömmer
  • Anton Chigurh
    Anonym (Allie) skrev 2013-03-11 11:13:37 följande:
    Vilka fina bilder ni lagt upp! Jag kom på att jag lovat nåt bidrag...så här då ! Oskyldig
    Vilket bidrag sen, Allie, herrejävlar alltså, du får mig osökt å tänka perfektionism, inget jag kan göra nåt åt. Inget jag vill göra nåt åt. Min tankegång !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • straight arrow
    Anonym (Allie) skrev 2013-03-11 11:13:37 följande:
    Vilka fina bilder ni lagt upp! Jag kom på att jag lovat nåt bidrag...så här då !

Åh trevligt! Vacker inramning... :)
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • George 1

Det är dags att rösta på vilken dam resp man som är " hetast" !

Svar på tråden Helkroppstråden