• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Zack
    Snuskig1 skrev 2014-09-14 18:24:23 följande:
    Klart! Valrumpa :

phpGeKfGA58803.jpg
    Fin val-gump. Den får min röst ;)
  • Zack
    Snuskig1 skrev 2014-09-14 18:14:30 följande:

Åh, vad jag väntar....;)

phpSaqQze44384.jpg

Valvaka tillsammans med dig skulle nog kunna bli en väldigt underhållande kväll. Vid ett sådant tillfälle hade jag struntat i både höger- och västerparti och fokuserat på "centerpartiet" ;)
  • hännrick
    Zack skrev 2014-09-14 20:09:59 följande:
    Valvaka tillsammans med dig skulle nog kunna bli en väldigt underhållande kväll. Vid ett sådant tillfälle hade jag struntat i både höger- och västerparti och fokuserat på "centerpartiet" ;)
    Det hade kunnat förändra resultatet ganska rejält. Jag lovar att centerpartiet hade gått upp
  • Anonym (Dumspirospero)
    blomkrukan01 skrev 2014-09-14 19:57:22 följande:
    Du lyckas alltid posta så grymt fina bilder. Den kroppen med...hett ;)
    Tack blomman
    Zack skrev 2014-09-14 20:04:27 följande:
    Alltid lika underbar att beskåda :)....har hösten kommit till björkskogen ännu?
    Tack japp det är så gult ute och snart är vintern här och då går jag gärna i ide..

• Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-09-14 19:23:03 följande:

Jag lovade ju bilder med stövlar och stol som Amys, men kom på att jag hade ju redan sådana på datorn

Dessa är från 08, då var jag en ung tös på 25 bast Enjoy!

Är detta den där damen i rött dom sjunger om? Galet vackert, kan påstå att dig i rött och såhär närma jul blir man rätt lätt en tomte med sitt paket!
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-14 20:18:40 följande:
    Tack blomman smile1.gif
    Zack skrev 2014-09-14 20:04:27 följande:Alltid lika underbar att beskåda :)....har hösten kommit till björkskogen ännu?
    Tack smile1.gif japp det är så gult ute och snart är vintern här och då går jag gärna i ide..

Ide är en ide', men förhoppningsvis håller du ångan uppe här i tråden. Du får lägga på ett par extra vedklabbar i kaminen där ute i stugan så du kan hålla värmen i vinter ;)
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-09-14 20:27:10 följande:
    Ide är en ide', men förhoppningsvis håller du ångan uppe här i tråden. Du får lägga på ett par extra vedklabbar i kaminen där ute i stugan så du kan hålla värmen i vinter ;)
    Ja, om man bara hade en kamin
    Och ångan i tråden fixar du så bra  
  • Jonte71
    Zack skrev 2014-09-14 20:09:59 följande:
    Jag kunde tillfört en uppstickare istället för din obeslutsamhet! hahaha
  • mrspice
    Snuskig1 skrev 2014-09-14 18:14:30 följande:

Åh, vad jag väntar....;)

Vilket klös... Sugen blir man!!
  • Anonym (Solar)
    ÄngDal skrev 2014-09-14 01:57:27 följande:
    Darling, inte alls, du hade en väldigt vacker BH, den satt så kroppsnära att jag först trodde att det var en kroppsmålning.
    Tack för det.
    Jag får ju höra väldigt lite kommentarer nu mera  om min bilder och då kan man ju tro på att ni som flöjer tråden har lessat på mina bilder