• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • HäckHäxan
    Snuskig1 skrev 2014-09-15 12:57:50 följande:
    Prickig lunchrumpa
    Åh läckra!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Snuskig1
    HäckHäxan skrev 2014-09-15 13:57:58 följande:

Åh läckra!

Framförallt förbannat bekväma! trosor a alltså:)
  • HäckHäxan
    Snuskig1 skrev 2014-09-15 14:05:27 följande:
    Framförallt förbannat bekväma! trosor a alltså:)
    Jag älskar bekvämt. Fan så tråkig jag är haha. Fast jag har haft förmånen att leva med män som föredragit just såna där bekväma trosor och ansett dem vara sexigare än andra saker. Rätt gött ändå.

I sista änden är det skit samma, jag går klädd som jag vill oavsett och någonstans tror jag faktiskt man blir sexig, mer åtråvärd eller vad man nu skall kalla det om man känner sig bekväm med vad man bär. Det finns gånger jag känt mig sexigast i världen iklädd i tråkiga jävla trosor och en av mina målar t-shirts med fläckar på liksom
  • Snuskig1

Ja men exakt så! Jag har en hel arsenal av trosor i de allra flesta varianter. Vissa dagar är det sköna bomullshistorier som gäller, andra skir spets och åter andra något alldeles lagom porrigt. Min man brukar bli som tokigast när jag är som mest "nedklädd" dock haha. Men som du sa handlar det nog om att vara bekväm själv, då löser det mesta sig:)

• Anonym (sneak peak..)
    HäckHäxan skrev 2014-09-15 14:09:44 följande:

Jag älskar bekvämt. Fan så tråkig jag är haha. Fast jag har haft förmånen att leva med män som föredragit just såna där bekväma trosor och ansett dem vara sexigare än andra saker. Rätt gött ändå.

I sista änden är det skit samma, jag går klädd som jag vill oavsett och någonstans tror jag faktiskt man blir sexig, mer åtråvärd eller vad man nu skall kalla det om man känner sig bekväm med vad man bär. Det finns gånger jag känt mig sexigast i världen iklädd i tråkiga jävla trosor och en av mina målar t-shirts med fläckar på liksom

Det är det bekväma som blir så otroligt sexigt ju!! Det uppenbart sexiga kan lätt bli tråkigt ;))
  • ÄngDal
    Snuskig1 skrev 2014-09-15 12:57:50 följande:

Prickig lunchrumpa

Prickigt är det nya svarta! :)

(Snyggt rumpa, Fröken S, den får jag aldrig nog av)
  • Anonym (Dumspirospero)
    Tyler skrev 2014-09-15 13:00:36 följande:
    Ny på forumet....älskar denna tråd...så jag tänkte bidra lite...lite i hårigaste laget..hoppas ingen blir rädd
    Hej och välkommen
    Tror ingen blir rädd för din bringa, hårigt gör absolut ingenting  
    Tycker din kropp var väldigt fin...
  • HäckHäxan
    Anonym (sneak peak..) skrev 2014-09-15 14:16:34 följande:
    Det är det bekväma som blir så otroligt sexigt ju!! Det uppenbart sexiga kan lätt bli tråkigt ;))
    Ja kanske är det så. Jag la av med sexiga underkläder när jag var 22, känner inte att jag har några planer på att återuppta det heller direkt på det viset.

Jag trivs i helt vanliga jäkla trosor typ och i sista änden så är jag gärna naken när jag har sex oavsett så.

Jag vet ju bara att just det där med vanliga trosor och nått helt fult vardagligt till dem fick iaf mitt ex helt galen om jag mötte honom så när han kom hem från jobbet typ.
  • Tyler

Tack för välkomnandet Häckhäxan, dumspirospero och snuskig..hoppas återkomma med lera bilder:)