• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Snuskig1
    HäckHäxan skrev 2014-09-15 12:27:11 följande:

Åh du är så vacker! 

Tack sötnos!
    HäckHäxan skrev 2014-09-15 12:28:21 följande:

Hehe ja mer snusk åt folket. Vi får köra ormgrop vid nästa val

Hurra! Det lär vara en vinnande slogan:)
  • Snuskig1
    HäckHäxan skrev 2014-09-15 12:36:07 följande:

haha alltså jag personligen tycker ju kukar är vackra ollonet ingår ju där så. Däremot så är det ju absolut emot regelverket och därmed puckat att posta sådana bilder.

Men precis som med kvinnokroppen så är en mans kropp också vacker både enskilda detaljer och i helhet. Jag personligen då som uppskattar nakna kroppar oavsett kön och jag ser dem inte per automatik som sexuella heller, självklart lite beroende på hur de fotats. Men många gånger kan saker vara mer bara vackra, sensuella utan att vara direkt sexuella.

Jag personligen hade ju tex älskat att se en bild på en man med långt hår bakifrån, gärna naken men kilt funkar också Det är i vilket fall inte bara kvinnor som är vackra när de sitter ner på golv eller stolar och blir fotade som helhet osv det är även män när jag ser dem.

Sen är det ju svårt att liksom säga vad alla vill ha eller uppskattar vi är ju olika hela högen liksom. Jag gillar munnar, händer, bakdelar, axlar, nyckelben, lårmuskler, ådror, Käkben kan vara jävlig snyggt. Ehh fan jag älskar helt enkelt andras kroppar

What she said! Håller med om allt, till och med kilten:)
  • Tyler

Ny på forumet....älskar denna tråd...så jag tänkte bidra lite...lite i hårigaste laget..hoppas ingen blir rädd

• Snuskig1
    Tyler skrev 2014-09-15 13:00:36 följande:

Ny på forumet....älskar denna tråd...så jag tänkte bidra lite...lite i hårigaste laget..hoppas ingen blir rädd

En hårig mansbringa kan aldrig, aldrig vara fel:)
  • Pillare
    Snuskig1 skrev 2014-09-15 12:57:50 följande:

Prickig lunchrumpa

Mums!
  • Karlfn

Understödes!

Ett sådant parti vill jag gå med i :)

HäckHäxan skrev 2014-09-15 12:28:21 följande:

Hehe ja mer snusk åt folket. Vi får köra ormgrop vid nästa val

• Anonym
    Snuskig1 skrev 2014-09-15 12:57:50 följande:
    Prickig lunchrumpa
    snyyyygt. Bra där :) .
  • Anonym
    EnDagiLivet skrev 2014-09-14 23:08:57 följande:
    Någon bad mig om en till rump-bild. Enjoy! Skrattande
    sjuuuukt sexigt!!! Vilken rumpa du har. Så jäkla vacker
  • HäckHäxan
    Tyler skrev 2014-09-15 13:00:36 följande:
    Inte det minsta rädd *funderar mer på hur det känns att dra handen över bröstet, kommer det kittla i min handflata? ) Drömmer

*drömmer mig bort lite*
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.