• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • LostInTranslation
    NeedfulThings skrev 2014-09-29 13:18:26 följande:

Vilken tur att jag kunde göra en tråkig måndag lite bättre :)

Hehe!! Lite!? Din tuttflash kommer gå till historien !!
  • ytt
    NeedfulThings skrev 2014-09-29 12:55:24 följande:

Tack! Ja det var länge sen nån klämde på mig nu så det hade varit trevligt ;)

längesedan någon pillade på dig...hur är det möjligt.

skulle gärna hjälpa dig med pillande.
  • Aros02
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-28 23:51:15 följande:

Det var nån som ville se mina tatueringar så jag bjuder på dom här två så länge.

"We accept the Love we think we deserve" ja det är ju tidlöst och sant och passar som tatuering!
  • Lahall
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-09-27 08:53:02 följande:

Good morning sunshine

Härlig bild även denna dag.

• Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-09-29 12:58:49 följande:

Kul att ni gillar! Tack raringar :)

Appro på hår så kompenserar ett långt (tjockt) välskött och doftande hår för ganska stora brister i personlighet, och karaktär enligt mig, haha! (inte misstolka). :)

..men du har dessutom fler attribut..
  • Amys
    LostInTranslation skrev 2014-09-29 13:28:49 följande:
    Sån tur att det är just saftiga klubbor och kramar som jag har ett obegränsat utbud av då.... Så vad har du att bjuda på idag goda Amys??
    För dig kan jag erbjuda sånt där klämvänligt skumgodis och en saftig hallongrottaFlört

• Sabotage
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-09-29 12:02:07 följande:

Testar lägga upp bilder idag, som inte funkade igår!

Retsticka! ;) Grymt snyggt tagen bild, får mig verkligen till att vilja se mer och mer och mer! Riktigt sexigt!
    ensamärstark skrev 2014-09-29 10:20:52 följande:

2 av 2

Vackert! Mycket vackert! Du har en väldigt fin kropp, gillar verkligen det jag ser! :)
  • Sabotage
    Amys skrev 2014-09-29 14:01:46 följande:

För dig kan jag erbjuda sånt där klämvänligt skumgodis och en saftig hallongrotta

Damn! De brösten alltså! :)
  • Aros02

För dig kan jag erbjuda sånt där klämvänligt skumgodis och en saftig hallongrotta

Tack för bilden och den svårtydda omskrivningen! "Saftig hallongrotta" haha! Ja herrejävlar!! :)
  • LostInTranslation
    För dig kan jag erbjuda sånt där klämvänligt skumgodis och en saftig hallongrottaFlört

Mmmm jag känner att vi har hittat ett väldigt fint win win koncept här!! Ju mer saftig hallongrotta jag får av dig ju mer saftiga klubbor har jag att erbjuda.... Shit jag tror vi har uppfunnit en evighetsmaskin. Du är galet snygg kvinna!