• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • straight arrow
    Amys skrev 2014-09-29 14:01:46 följande:

För dig kan jag erbjuda sånt där klämvänligt skumgodis och en saftig hallongrotta

Verkligen det godaste skumgodis jag sett!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Pillare

För dig kan jag erbjuda sånt där klämvänligt skumgodis och en saftig hallongrotta

Fan vad du är snygg!

Riktig bra start på veckan.
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-09-29 12:33:29 följande:
    Herregud! Skrollade igenom helgens bildskörd här precis...Vilka snyggingar det finns här! Som en gigantisk godisbutik, men är det rätt att vara så sjukt godissugen en måndag?
    Är du bara godissugen en dag i veckan? Förvånad Losten då, trodde det var mer action i dig än så Tungan ute
    Är det bara jag som är godissugen alla dagar i veckan Drömmer 
  • Zack
    För dig kan jag erbjuda sånt där klämvänligt skumgodis och en saftig hallongrottaFlört

Den där "godispåsen" är verkligen outtömlig. Jag skulle aldrig kunna föräta mig på innehållet ;)...jag repeterar säkert mig själv vid det här laget, men satan i gatan vad läcker du är !
  • Amys
    Sabotage skrev 2014-09-29 14:04:28 följande:
    Damn! De brösten alltså! :)
    Bröst? skumgodis kom vi fram till juFlört
    Aros02 skrev 2014-09-29 14:08:51 följande:
    Tack för bilden och den svårtydda omskrivningen! "Saftig hallongrotta" haha! Ja herrejävlar!! :)
    *Fniss* Den var svårtydd eller hur?Drömmer
    LostInTranslation skrev 2014-09-29 14:14:41 följande:
    Mmmm jag känner att vi har hittat ett väldigt fint win win koncept här!! Ju mer saftig hallongrotta jag får av dig ju mer saftiga klubbor har jag att erbjuda.... Shit jag tror vi har uppfunnit en evighetsmaskin. Du är galet snygg kvinna!
    En evighetsmaskin jag gärna stiger på, vem skulle säga nej till den saftiga klubban du har att erbjuda liksomKyss
    Hallongrottan skulle bli så nöjd, tror jagOskyldig
    straight arrow skrev 2014-09-29 14:15:29 följande:
    Verkligen det godaste skumgodis jag sett!
    TackKyss
    Pillare skrev 2014-09-29 14:18:37 följande:
    Fan vad du är snygg!
    Riktig bra start på veckan. smile1.gif

TackKyss

• Amys
    Zack skrev 2014-09-29 14:26:49 följande:
    Den där "godispåsen" är verkligen outtömlig. Jag skulle aldrig kunna föräta mig på innehållet ;)...jag repeterar säkert mig själv vid det här laget, men satan i gatan vad läcker du är !
    Jag vet med säkerhet att det inte går att föräta sig av din "godispåse" heller! Tycker gott du med kan bjuda på något godis denna godissugna måndagKyss
  • Sabotage
    Amys skrev 2014-09-29 14:31:10 följande:

Bröst? skumgodis kom vi fram till ju*Fniss*

Självklart! Mitt fel! Jag omformulerar mig:

Vilka underbart delikata skumgodisar ni ser ut att ha! Hade gärna tagit ett smakprov för vidare bedömning! ;)
  • straight arrow

Gör ett försök att bjuda på godis... hoppas det uppfattas som goda praliner och inte sura björnar... ;)
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • LoLs pappa
    NeedfulThings skrev 2014-09-28 22:00:29 följande:
    Trevlig söndag på er alla fina Solig

Den bästa söndagen på länge hade det varit om man kollade igår.
    Nu blev det världens bästa måndag istället