• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Amys beundrare<3..)
    Amys skrev 2014-09-29 14:01:46 följande:

För dig kan jag erbjuda sånt där klämvänligt skumgodis och en saftig hallongrotta

Lol det blir nästan löjligt att titta in i denna tråd för att sedan se Amys kropp och inse att världen är mycket mer än det man redan har! tackar för den dagliga insikten
  • LostInTranslation
    Amys skrev 2014-09-29 14:31:10 följande:
    Bröst? skumgodis kom vi fram till juFlört
    Aros02 skrev 2014-09-29 14:08:51 följande:
    Tack för bilden och den svårtydda omskrivningen! "Saftig hallongrotta" haha! Ja herrejävlar!! :)
    *Fniss* Den var svårtydd eller hur?DrömmerEn evighetsmaskin jag gärna stiger på, vem skulle säga nej till den saftiga klubban du har att erbjuda liksomKyss
    Hallongrottan skulle bli så nöjd, tror jagOskyldig
    straight arrow skrev 2014-09-29 14:15:29 följande:
    Verkligen det godaste skumgodis jag sett!
    TackKyss
    TackKyss

Är övertygad om att hallongrottan skulle vara mycket nöjd och hålla hela maskineriet välsmort, stenhårt och på rätt spår Oskyldig....När utbytet börjat kommer det inte vara lätt att stoppa kan jag lova...Cool
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-29 14:25:30 följande:
    Är du bara godissugen en dag i veckan? Förvånad Losten då, trodde det var mer action i dig än så Tungan ute
    Är det bara jag som är godissugen alla dagar i veckan Drömmer 
    Inte så högt!! Försöker ju upprätthålla min fromma och oskuldsfulla image här ju. Tyvärr är tandtrollet i mig en dominernade faktor för mitt beteende. Trollet som dyker upp i de våtaste av dina alldagliga drömmar....Tungan ute
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-09-29 16:28:21 följande:
    Inte så högt!! Försöker ju upprätthålla min fromma och oskuldsfulla image här ju. Tyvärr är tandtrollet i mig en dominernade faktor för mitt beteende. Trollet som dyker upp i de våtaste av dina alldagliga drömmar....Tungan ute
    Okej, jag viskar då ja "det trollet" har varit på besök många ggr i mina drömmar...hahaha

Sorry Losten! Men tror dom flesta här har genomskådat dig för längesen  
  • Aros02

[/quote]Till och med kakmonstret i mig smyger sig fram när du gör en sådan tolkning av den saftiga hallongrottan. Jag blir himla sugen på eftermiddagsfika med klubbor och andra godsaker som tilltugg. ;)[/quote]

Nu verkar det närmast huggsexa ju på din Saftiga variant av hallongrotta Amys..

Tror du måste göra en hel plåt att bjuda på här!

Klubba? Nej av mig får du en större variant av finsk pinne och en sugvariant av tvillingnöt, duger det?

• Maddog08
    Amys skrev 2014-09-29 16:04:38 följande:

Jag tar åt mig äran där eftersom det är jag på den bilden som personen av någon anledning fann nöjet i att också lägga upp. Vilket jag tar som en komplimang. Och tack till din komplimang också.

Haha det var du på bilden!

Vilken kropp du har Amy ;)
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-29 16:50:49 följande:
    Okej, jag viskar då ja "det trollet" har varit på besök många ggr i mina drömmar...hahaha

Sorry Losten! Men tror dom flesta här har genomskådat dig för längesen  
    Okej....då vet du nog mer om porrtrollets natur genom dina drömmar än dom flesta då...Men visst kan det finnas fler som anat vad som döljer sig bakom Oskyldig.  Själv väntar jag fortfarande på det stora genombrottet då jag får tränga hela vägen in i din drömvärld haha
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-09-29 17:03:54 följande:
    Okej....då vet du nog mer om porrtrollets natur genom dina drömmar än dom flesta då...Men visst kan det finnas fler som anat vad som döljer sig bakom Oskyldig.  Själv väntar jag fortfarande på det stora genombrottet då jag får tränga hela vägen in i din drömvärld haha
    Hahahaha..den som väntar på något gott, väntar ALLTID förlänge troligtvis kommer du få vänta i evigheter, men vi möts ju i fantasin/drömmen,  losten hahaha

Så nu är det dags för kvällens bild av losten! 
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-29 17:12:48 följande:
    Hahahaha..den som väntar på något gott, väntar ALLTID förlänge troligtvis kommer du få vänta i evigheter, men vi möts ju i fantasin/drömmen,  losten hahaha

Så nu är det dags för kvällens bild av losten! 
    Hmmm....nu skall vi se. Dagens bilder från fröken Dumspirospero får jag ihop till.....Verkar onödigt att ha fingrar på händerna idag. Ditt bidrag går ju att räkna utan händer fröken.... Du kan bättre...Kyss Och vänta i evigheter? Nu fick jag äntligen en utmaning, enkel sådan dock Tungan ute
  • NeedfulThings
    LostInTranslation skrev 2014-09-29 13:30:44 följande:
    Hehe!! Lite!? Din tuttflash kommer gå till historien smile5.gif !!
    Haha Flört
    ytt skrev 2014-09-29 13:30:53 följande:
    längesedan någon pillade på dig...hur är det möjligt.
    skulle gärna hjälpa dig med pillande.
    Haha, ja varför är lite för privat för att ta här Flört Jag klarar mig gott själv tillsvidare Drömmer
    Aros02 skrev 2014-09-29 13:48:32 följande:
    Appro på hår så kompenserar ett långt (tjockt) välskött och doftande hår för ganska stora brister i personlighet, och karaktär enligt mig, haha! (inte misstolka). :)

..men du har dessutom fler attribut..
    Haha, inget fel på varken min personlighet eller min karaktär ska du veta Solig