• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Pappa 74)

Hej alla sexiga, var längesen jag postade något här. Jag har varit väldigt upptagen men smet ner i omklädningsrummet och tog ett kort idag. Varsågoda har hunnit med att fylla gubbe(40) sen senast, så man får vara nöjd med formen fast man har varit i mycket bättre skick en gång i tiden.....
  • Anonym (Frustrerad)
    studentbruttan29 skrev 2014-09-30 09:38:36 följande:

Rättvänt arsle denna gång hoppas jag. Solig

ååååå vilken stjärt,mmmm bad najs! 
  • Anonym (Nyvaken)

Trevlig lunch till alla i tråden

• Pillare
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-09-30 12:20:21 följande:

Boobies! Och vad fina de är..
  • Newbe sept

Gillar det här skarpt Nyvaken.. Hyfsat ny i tråden, men din "återkomst" är till stor förnöjelse, inte bara när jag smiter från jobbet på lunch! :)

Mkt, hmmm, stiligt.. ;)
  • Pappa 74

Såja, nu slipper man vrida på huvudet

Hej alla sexiga, var längesen jag postade något här. Jag har varit väldigt upptagen men smet ner i omklädningsrummet och tog ett kort idag. Varsågoda 
     har hunnit med att fylla gubbe(40) sen senast, så man får vara nöjd med formen fast man har varit i mycket bättre skick en gång i tiden.....
  • Zack

Trevlig lunch till alla i tråden smile5.gifphpEfrnGx67388.jpg

Tack det samma snygging. Jag var just så mätt, men du väcker hungern i mig igen, dock inte hunger efter mat :)
  • Anonym (Nyvaken)
    Zack skrev 2014-09-30 12:51:17 följande:
    Tack det samma snygging. Jag var just så mätt, men du väcker hungern i mig igen, dock inte hunger efter mat :)
    Tack snygging! Du får väl komma hit och provsmaka