• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Deffad
    studentbruttan29 skrev 2014-09-30 15:58:59 följande:
    Omöjligt. Förvånad
    Förståeligt iofs, du skulle ha en lång kö utanför dörren om vi visste vars du bodde ;)
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-09-30 15:28:03 följande:

Min stora röv kanske kan behaga någon. 

Jag måste säga att din stora fina röv är riktigt, härligt välformad, snygg, sexig och superläcker!

Synd att FL inte tillåter bilder utan blå prickar över musar och sånt... ;)
  • Doctor Why

Om ni skriver i mobilappen på den nya FL så kan man visst inte se pressentationer. Jag har försökt

• LostInTranslation

Kommit in mycket fint här idag också ser jag.... Härligt! Kan inte göra annat än att drömma sig bort för en stund Oskyldig...Vet precis vart jag hade velat varit i eftermiddag...

• Anonym (Nyvaken)
    LostInTranslation skrev 2014-09-30 16:23:03 följande:

Kommit in mycket fint här idag också ser jag.... Härligt! Kan inte göra annat än att drömma sig bort för en stund Oskyldig...Vet precis vart jag hade velat varit i eftermiddag...

Och vart hade det varit losten? Och vad hade du gjort där? Jag vet precis vart jag hade velat ha dig iaf
  • LostInTranslation
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-09-30 16:42:58 följande:
    Och vart hade det varit losten? Och vad hade du gjort där? Jag vet precis vart jag hade velat ha dig iaf
    Det är hemligt men hade gärna viskat det i ditt öra. Men att jag hade delat med mig av mina bästa trolleritricks är helt säkert Cool.... Vart hade du velat ha mig då goding??
  • Anonym (Nyvaken)
    LostInTranslation skrev 2014-09-30 17:13:18 följande:
    Det är hemligt men hade gärna viskat det i ditt öra. Men att jag hade delat med mig av mina bästa trolleritricks är helt säkert Cool.... Vart hade du velat ha mig då goding??
    Hade velat ha dig lite här och där.. Fast mest naken i min säng
  • Anonym (UUU)
    studentbruttan29 skrev 2014-09-30 15:28:03 följande:

Min stora röv kanske kan behaga någon. Solig

Inte bara kanske...Och sen, så stor är den väl ändå inte.
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-09-30 16:23:03 följande:
    Härlig bild att drömma sig bort med
  • Zack

Ja här sitter jag i en fåtölj, men jag hade mycket hellre velat ligga....ned ;)