• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Pillare
    NeedfulThings skrev 2014-09-30 21:32:26 följande:

Bjuder på min utsikt från jobbet idag  Måste vara tråkigt att vara kille och inte ha sådan här trevlig vy varje gång man tittar ner

Mums!

Ja, men vi kollar på er fina tjejer hela tiden.
  • nickname01
    NeedfulThings skrev 2014-09-30 21:58:45 följande:

Det tror jag nog du har ;) Nu har jag visserligen mest din fina rumpa i minnet :P

Japp, ska fråga chefen bums ;) Tack! :D

Jag hade hoppats du var chef och kunde beordra mig in under skrivbordet...det kanske du kan ändå?
    Volvo cutis
  • Aros02

Bjuder på min utsikt från jobbet idag  Måste vara tråkigt att vara kille och inte ha sådan här trevlig vy varje gång man tittar ner

Åhå, kulligt landskap!
  • Zack

Bjuder på min utsikt från jobbet idag Solig Måste vara tråkigt att vara kille och inte ha sådan här trevlig vy varje gång man tittar ner Flört

Fantastisk bild där. Vilka former. Hade jag jobbat på samma ställe som dig hade jag nog inte fått mycket gjort.
  • Aros02

Det är ju en konstform å en hel vetenskap att ta bilder på sin kropp har jag nyligen lärt mig!

Hårigt var det här!

• Sabotage

Wow! Vilken grym bild att somna till! ^^

Bär uniform på jobbet så får aldrig se något sådant på min arbetsplats...
  • Anonym (Kaponjär)
    Bjuder på min utsikt från jobbet idag Solig Måste vara tråkigt att vara kille och inte ha sådan här trevlig vy varje gång man tittar ner Flört

Dig kan man inte annat än älska...alltså allt är ju så galet underbart så man tror ju knappt att detta finns på riktigt. Finns dåliga galenskaper och sen finns det dom där bra...du är bättre än dom bra, ja du är fan BÄST!Hjärta
  • NeedfulThings

Mig kan man kolla på hur mycket man vill, jag är en sån där som inte märker det :P

Pillare skrev 2014-09-30 22:01:17 följande:
    Mums! Ja, men vi kollar på er fina tjejer hela tiden.

Chef är jag inte, men beodrar killarna på jobbet till bus gör jag mest hela tiden ;)
    nickname01 skrev 2014-09-30 22:03:40 följande:
    Jag hade hoppats du var chef och kunde beordra mig in under skrivbordet...det kanske du kan ändå?
    Volvo cutis

Haha, japp :)
    Aros02 skrev 2014-09-30 22:03:42 följande:
    Åhå, kulligt landskap!

Tack! Ja jag gör mitt bästa för att grabbarna ska jobba så lite som möjligt :)
    Zack skrev 2014-09-30 22:07:07 följande:
    Fantastisk bild där. Vilka former. Hade jag jobbat på samma ställe som dig hade jag nog inte fått mycket gjort.

Uniform? Visst att jag är mest svag för arbetarkarlar men detta låter intressant ;)
    Sabotage skrev 2014-09-30 22:09:43 följande:
    Wow! Vilken grym bild att somna till! ^^ Bär uniform på jobbet så får aldrig se något sådant på min arbetsplats...

Tack hjärtat
  • NeedfulThings

Detta skulle ju förstås vara med i förra inlägget... Det försvann visst :(

Anonym (Kaponjär) skrev 2014-09-30 22:10:04 följande:
    Dig kan man inte annat än älska...alltså allt är ju så galet underbart så man tror ju knappt att detta finns på riktigt. Finns dåliga galenskaper och sen finns det dom där bra...du är bättre än dom bra, ja du är fan BÄST!