• andyman02

Helkroppstråden

Dax att sparka igång lördagen här i tråden! God morgon alla fina!

• stief84
    Anonym (Fröken) skrev 2014-10-03 21:01:06 följande:

Fortsätter tema naket men inte visa

Alltså denna fröken.. Wow läckert läckert!

Det är nästan taskigt att vara naken och inte visa när man ser ut som dig. ;)
  • Doctor Why
    Anton Chigurh skrev 2014-10-04 10:03:03 följande:
    Doctor Why skrev 2014-10-02 18:43:38 följande:

Tack C {#emotions_dlg.flower} HjärtaJag lär ju inte bli så vältränad som Anton, men jag ska försöka få till kroppen så bra jag kan SoligKram.

Underbart...Doktorn...UNDERBART,Glad jag gläds med dig, det är riktigt jävla bra att du har gått ner som du har, 7 kilo ner på 5 veckor...helt perfekt "takt"....det gör att det liksom blir mer hållbart än att du som många andra skall minska 3 kilo i vecken, eller mer. För jädra bra jobbat.thumbs_up.gif

Du verkar sannerligen veta vad du håller på med, och jag önskar dig ALL LYCKA TILL i fortsättningen också, men fan....vänta inte med att börja styrketräningen, finns ingen som helst anledning till att vänta. Du snackade om S.A.T.S tidigare, det är bara å på't, du bestämmer själv takten.

Om precis som min förtjusande HjärtaCelineHjärta sagt tidigare, du behöver verkligen inte bli smal och muskulös i kroppen, du duger precis som du är, en man med din personlighet kan inte bli vackrare än vad du är, Doktorn. Men sen finns det självklara fördelar med att träna regelbundet, inget jag behöver rabbla här, men tro mig, du duger precis som du är....

Kroppen är liksom bara ett skal, det är vad som är under skalet som räknas, och där, min gode vän, innanför ditt skal...finns det ingen mer underbar personlighet än din.

Hoppas att du får en riktigt skön helg, Doktorn.

Mvh //Anton
    Tack Anton Glad

Jag kör igång med styrketräningen nästa vecka och låter tiden ha sin gång.

Önskar Dig och Celine en riktigt skön helg Solig
  • straight arrow
    ensamärstark skrev 2014-10-04 13:42:40 följande:

Trevlig lördag!

Detsamma... trevlig lördag på er alla!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • ÄngDal

Trevlig lördag!

Underbart, härligt sexig - som alltid :)
  • Pillare

Trevlig lördag!

Trevlig och sexig lördag!