• Anonym (Solis)

Helkroppstråden

Om du bara ska hålla på att kritisera allt o alla i tråden, varför är du här ?

Anonym (Hmm) skrev 2014-10-04 23:02:17 följande:

Du liknar mer en man...

Inga former alls.... Känns det i hjärtat när du ser tjejer med större bröst än dig? Vilket borde innebära de flesta.

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Solis) skrev 2014-10-04 23:20:09 följande:

Om du bara ska hålla på att kritisera allt o alla i tråden, varför är du här ?

För att jag kan....du då?
  • carlf
    Anonym (Solar) skrev 2014-10-04 22:47:43 följande:
    Ikväll bjuder detta bildkollage  
    Underbart vackert
  • ensamärstark
    Anonym (Hmm) skrev 2014-10-04 23:26:43 följande:
    För att jag kan....du då?
    Det är ju lite komiskt att det finns ett fåtal som kommer in i tråden här titt som tätt så väldigt stöddigt kan kritisera eller "säga vad dom tycker". Men alla är anonyma. Törs du inte stå för vars du tycker? Eller varför är du anonym? Bara nyfiken
  • Anonym (Hmm)
    ensamärstark skrev 2014-10-04 23:37:27 följande:
    Det är ju lite komiskt att det finns ett fåtal som kommer in i tråden här titt som tätt så väldigt stöddigt kan kritisera eller "säga vad dom tycker". Men alla är anonyma. Törs du inte stå för vars du tycker? Eller varför är du anonym? Bara nyfiken
    Vad spelar det för roll? Om jag skriver under anonymitet eller mitt inte? Du vet ändå inte vem jag är. Gnäll på alla andra som postar bilder anonymt.
  • ensamärstark
    Anonym (Hmm) skrev 2014-10-05 00:00:27 följande:
    Vad spelar det för roll? Om jag skriver under anonymitet eller mitt inte? Du vet ändå inte vem jag är. Gnäll på alla andra som postar bilder anonymt.
    Nä jag menar mer När du skriver anonymt så tar man det du skriver inte direkt på allvar. Mer som en som gillar att se reaktioner o trycka ner folk.
  • ensamärstark
    Anonym (Hmm) skrev 2014-10-05 00:00:27 följande:
    Nä jag menar mer När du skriver anonymt så tar man det du skriver inte direkt på allvar. Mer som en som gillar att se reaktioner o trycka ner folk.
  • ensamärstark
    Anonym (Hmm) skrev 2014-10-05 00:43:38 följande:
    Så när det postas bilder anonymt tar du inte heller det på allvar? Men eftersom du känner dig tvingad att påpeka för mig att det jag skriver är nedtryckade måste du ju då ta det på allvar?
    nä men så kan du inte riktigt jämföra. Att posta bilder anonymt - att posta nedtryckande kommentarer anonymt i en feelgood tråd. Inte riktigt samma. Aja du gör ju som du vill, tror och hoppas att ingen tar dig på allvar bara när du skriver som du gör. För det är tydligt att du är ute efter att såra folk eller få deras reaktioner, vad du nu vinner på det. Men det vimlar av starka personer i denna tråd så tror mest de får sig ett gott skratt Ha det gott
  • Anonym (Hmm)

Nej det vimlar inte av starka personer här... det vimlar av mycket osäkra människor som får en bekräftelse genom att få höra att deras kroppar duger. Duger till vad? Jo till onaniobjekt, jag vet inte om det kallas för starkt. En stark person vet sitt värde utan att behöva visa sin kropp och få uppmuntrade rop till den. Många av er har partners, vet dom verkligen om vad ni gör?

Eller frågan är kanske varför gör ni det utan er partners vetskap? Får ni inte den uppmärksammhet ni behöver hemma? Att ständigt endast bli bedömd av sin kropp är ytligt, dessutom om man tittar på vad killarna kommenterar här så säger dom hallejuja till varje kropp som visas, fet som smal. Inser ni inte att ni bara är objekt för div runkfantasier.

TYCKER SYND OM ER!